کلبه‌های بازیافت در مدارس محلات منطقه ۱۹

فروردین ۱۴۰۳

مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه ۱۹، از اجرای طرح‌های ویژه استقبال از ماه مهر در این منطقه خبر داد.

 سعید داد پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی ممتاز نیوز، گفت: اجرای طرح‌های ویژه استقبال از ماه مهر به منظور آشنایی شهروندان با چگونگی تفکیک زباله‌های خشک از تر و جمع‌آوری پسماندهای خشک در دستور کار اداره بازیافت شهرداری منطقه ۱۹ قرار دارد.
وی با بیان توضیحات بیشترافزود: در این طرح کلبه‌هیا بازیافت پسماندهای خشک ویژه دانش‌اموزان مقطع ابتدایی، راهنمایی ودبیرستان در مدارس منطقه ۱۹ احداث می‌شود.
دادپور با اشاره به نحوه‌ اجرای این طرح افزود: کلبه‌های بازیافت پسماندهای خشک ویژه دانش‌آموزان در مدارس منطقه ۱۹ با مشارکت آموزش و پرورش، مسئولان مدارس، حوزه آموزش بازیافت شهرداری منطقه ۱۹ و دانش‌آموزان احداث خواهد شد.
وی ادامه داد: با توجه به فرا رسیدن ماه مهر و اجرای طرح استقبال از ماه مهر اداره بازیافت شهرداری منطقه ۱۹ به منظور آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ جمع‌آوری پسماندهای خشک از تر، اقدام به احداث کلبه‌های پسماندهای خشک در مدارس خواهد نمود.
دادپور در پایان با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: جمع‌آوری کتاب، دفتر، ورق‌های باطله، لوازم تحریر، پسماندهای خشک دانش آموزان، آموزش چگونگی تفکیک پسماندهای خشک از تر با حضور کارشناسان آموزش اداره بازیافت از اقدامات اجرایی این طرح است./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.