کله آدمیزاد در همبرگر؟!

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

در خبرها همچنین می خوانیم: “به گفته مسئولان کارخانه، پس از این اتفاق و به علت پیدانشدن انگشت قطع شده ، تعداد ۵ تغار (پاتیل )معادل ۱۳۰ کیلوگرم همبرگر آماده دور ریخته شد تا از سالم بودن محصول اطمینان حاصل شود.”

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ مانده ایم چرا برخی ها اینقدر سوسول هستند و اینقدر قضیه را شلوغش کرده اند! یک بند انگشت کوچک بوده! اگر کله آدمیزاد در همبرگر می دیدید چه کار می کردید؟!

بعدش هم بروید خدایتان را شکر کنید که طرف بند انگشتش بریده و این قسمت بدنش داخل همبرگر افتاده است، اگر زبانم لال قسمت دیگری از بدنش که حیاتی تر بود دچار این سانحه می شد چه؟! آنموقع می خواستید چیکار کنید؟! آن بیچاره می خواست چیکار کند؟!

بر اساس یافته های ما، چیزی که داخل همبرگربوده، یک بند انگشتِ شصت بوده! روی بسته بندی محصول هم نوشته شده بوده “۶۰درصد گوشت!” که منظورش از ۶۰، همان بند انگشت شصت بوده است! پس چرا با دیدن این بند انگشت هراسان شدید؟! می خواستید آن را نخرید!

بعدش هم اینهمه خبر و شایعه در مورد سوسیس و کالباس هست! از خودروی حاوی گربه های پوست کنده شده (که به گمانم هیچ وقت تایید نشد) تا خبر استفاده از مرغ های پیری که دیگر نمی توانند تخم بگذارند در تولید کالباس! (که البته این خبر را مدیرعامل اتحادیه مرغ تخم‌‌گذار در خردادماه امسال تایید کرد)؛ راستی! همین امروز یک آزمایش عجیب و جالب انجام دهید! یک تیکه کالباس را به طرف گربه ای بیندازید! ببینید می خورد؟! یا خیر! اگر خوردند که هیچ! اگر نخورند هم نتایجش را برای خودتان نگه دارید! … خیر! چرا حرف توی دهن ما می گذارید؟! ما کی گفتیم گربه ها همنوع خوار نیستند و به همین دلیل لب به کالباس نمی زنند؟! … برخی می گویند این موضوع به خاطر وجود نیترات و انواع مواد مصنوعی در این ماده غذایی است!

خب با تمام این حرف هایی که پشت سر و حتی جلوی سوسیس و کالباس می زنند شما باید وقتی این ماده غذایی را می خورید آمادگی دیدن هر چیزی را در میان آن داشته باشید! البته معده هایتان را هم باید توجیه کنید که زیاد در مورد محتویات سوسیس و کالباس ها کنکاش نکنند و فقط آنها را هضم کنند!

البته اوضاع به آن خیطی که فکر می کنید نیست! چندی پیش نیز خبری بود مبنی بر اینکه از ۲۶ نمونه سوسیس و کالباس و همبرگری که اداره استاندارد آنها را آزمون کرده است ۱۸ مورد مشکل داشته اند! پس نتیجه می گیریم سوسیس و کالباس و همبرگر خوب هم پیدا می شود!

اینقدرها هم که می گویند سوسیس و کالباس بد نیستند! مثلا اگر آنها را خام بخورید دچار سقط جنین می شوید! البته اگر آن را بپزید جنینتان سقط نمی شود، البته در خصوص اینکه چه بلایی سر معده می آید اظهار نظری نمی کنیم، فقط می دانیم جنین منهدم نمی شود! همین!

در خبرها می خوانیم این کارخانه تولید سوسیس و کالباس پلمپ شد! از این سرعت عمل مسئولین به شدت تشکر می کنیم و همچنین بیشتر تشکر می کنیم که اسمی از این کارخانه به میان نیاوردند! بیچاره ها از کار و کاسبی می افتادند خب! همین الان بسیاری از محصولاتشان در مغازه ها وجود دارد، اگر اسمی از این کارخانه می آوردند که مغازه مجبور به پس دادن آن محصولات به کارخانه می شدند و کلی ضرر می کردند!

در خبرها همچنین می خوانیم: “به گفته مسئولان کارخانه، پس از این اتفاق و به علت پیدانشدن انگشت قطع شده ، تعداد ۵ تغار (پاتیل) معادل ۱۳۰ کیلوگرم همبرگر آماده دور ریخته شد تا از سالم بودن محصول اطمینان حاصل شود.”

البته از نظر گروه طنز اول نیوز؛ اینقدر ریخت و پاش هم کار خوبی نبود؛ به جای دور ریختن این همه همبرگر، یکبار دیگه کلشان را چرخ می کردند!

منبع: اول نیوز


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.