کلید امنیتی خلیج‌فارس در دستان ایران است

آصفری با اشاره به برگزاری مانور خاورمیانه در خلیج فارس:

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به برگزاری مانور خاورمیانه در خلیج فارس گفت: حضور بیگانگان در خلیج‌فارس، امنیت منطقه را هدف قرار داده و استکبار جهانی باید بداند کلید امنیتی خلیج فارس در دستان ایران قرار دارد.

 محمد حسین آصفری نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، جمهوری اسلامی ایران را برقرار کننده امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز دانست و گفت: اگر برگزار‌کنندگان مانور خاورمیانه در خلیج‌فارس به دنبال امنیت این منطقه هستند باید بدانند امنیت خلیج‌فارس بدون حضور ایران، هیچ‌گاه محقق نخواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه کلید امنیتی خلیج‌فارس در دستان ایران است، افزود: با توجه به شکست‌های اخیر آمریکا در رویارویی با جمهوری اسلامی ایران و مشکلات اقتصادی که این کشور در حال‌حاضر با آن مواجه شده است، این کشور با برگزاری مانور خاورمیانه که در راستای پروژه ایران‌هراسی صورت می‌گیرد، درصدد است که تسلیحات به جا مانده بر دست خود را از انبارها خارج و دلارهای نفتی برخی کشورهای منطقه را جمع کند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی با اشاره به تسلط کامل جمهوری اسلامی ایران بر خلیج فارس اظهار داشت: امنیت خلیج فارس صرفا توسط کشورهای منطقه قابل تامین است و بعضی از قدرت‌های فرا‌منطقه‌ای که هیچ تعلقی به منطقه خلیج‌فارس ندارند با قدرت‌نمایی خود تنها درصدد بر هم‌زدن امنیت منطقه هستند تا در سایه بی‌ثباتی و بر هم‌زدن امنیت پایدار بتوانند به اهداف خود دست یابند.

گفتنی است، روزنامه انگلیسی ساندی تلگراف عنوان کرده، مانور نظامی خاورمیانه در خلیج فارس با حضور ۲۵ کشور جهان از جمله آمریکا از روز یکشنبه(۲۶ شهریورماه) هفته جاری آغاز شده و به مدت ۱۲ روز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.