کلینیک‌های طب سنتی راه‌اندازی می‌شود

۱۸ام بهمن ،

کلینیک‌های طب سنتی در بیمارستان آموزشی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران راه‌اندازی می‌شود.

دکتر خادم مسئول کلینیک تخصصی طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با خبرنگار  علمی باشگاه خبرنگاران افزود: هم‌اکنون در دانشگاه علوم پزشکی تهران ۴ درمانگاه تخصصی طب سنتی داریم که به ارایه خدمات می‌پردازند.

وی گفت: در این درمانگاه علاوه بر فعالیت های آموزشی و پژوهشی خدمات درمانی نیز براساس مبانی طب سنتی توسط اساتید، متخصصان و دستیاران تخصصی طب سنتی به مردم ارائه می‌شود.

مسئول کلینیک تخصصی طب سنتی تصریح کرد: در نظر است در آینده کلینیک‌های تخصصی طب سنتی در بیمارستان‌های سینا، حضرت رسول اکرم‌(ص) و یک سری دیگر از بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه راه‌اندازی می‌شود.

خادم تصریح کرد: کلینیک تخصصی خارک به صورت تخصصی در حوزه بیماری‌های گوارشی در دو شیفت صبح و بعد‌ازظهر  خدمات ارائه می‌کند، کلینیک تخصصی بیمارستان امام حسین در حوزه زنان و ناباروری و کلینیک طب سنتی بهشت نیز در حوزه بیماری‌های داخل به ارائه خدمات می‌پردازند.توسعه درمانگاه‌های طب سنتی از برنامه‌های عملیاتی دانشگاه است.

وی ادامه داد: توسعه درمانگاه‌های طب سنتی یکی از برنامه‌های عملیاتی دانشکده طب سنتی تهران است.

خادم افزود: با توجه به اینکه دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان دانشگاه مادر این رشته تخصصی را آموزش می‌دهد برای راه‌اندازی درمانگاه ‌های تخصصی طب سنتی در سایر دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور مساعدت و همکاری می‌کند./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.