کماندار ملی‌پوش: فدراسیون ۲۰ روز مهلت دارد/ هیات استان هیچ کمکی به من نمی‌کند

۷ م دیماه ،

26-196.jpg

کماندار ملی پوش خوزستانی با گله از مسوولان هیات استان گفت: هیات استان با من کاری کرده است که دوست ندارم در مسابقات استانی شرکت کنم.

غلامرضا رحیمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان اظهارکرد: مسابقات قهرمانی کشورهای اسلامی و مسابقات جایزه بزرگ تایلند را در پیش داریم. چند روز پیش نیز اردوی انتخابی به پایان رسید و دو نفر از ملی پوشان جایگزین شدند ولی من بازهم بالاترین رکوردها را داشتم.

وی که در رشته ریکرو فعالیت دارد، افزود: متاسفانه تعلیق فدراسیون سبب شده نتوانیم در مسابقات شرکت کنیم. در جلسه‌ای که با رییس تازه فدراسیون داشتیم، عنوان کرد که می‌توانیم در مسابقات کشورهای اسلامی شرکت کنیم. برای مسابقات جهانی نیز ۲۰ روز به ما مهلت داده شده تا تغییراتی در فدراسیون انجام دهیم و این تعلیق برطرف شود.

این ملی‌پوش خوزستانی درخصوص فعالیت کمانداران استان گفت: فعالیت کمانداران خوب است ولی کوتاهی‌هایی در هیات صورت می‌گیرد؛ یک سال و سه ماه است که در اردوهای تیم ملی هستم ولی استان به من به عنوان یک ملی پوش نگاه نمی‌کند.

وی ادامه داد: سایر استان ها از ملی‌پوشان خود برای ارتقای سطح کیفی بازیکنشان استفاده می‌کنند ولی خوزستان اصلا این کار را انجام نمی‌دهد. من هر زمانی که در استان حضور داشته باشم، حاضرم مشکلات فنی کمانداران را حل کنم ولی استان کم‌کاری می‌کند.

رحیمی عنوان کرد: هیات استان باید از مربیانی استفاده کند که سطح فنی بازیکنان را ارتقا دهند ولی از اشخاصی استفاده کرده است که هیچ چیزی به بازیکنان اضافه نمی‌کنند. من تنها ملی‌پوش خوزستان و تنها کسی هستم که برای استان مدال کسب کرده‌ام. پیش از من در مسابقات کشوری به خوزستان به چشم زنگ تفریح نگاه می‌کردند. در اولین دوره‌ای که شرکت کردم، پدیده کشور شناخته شدم. در مسابقات بعدی نایب قهرمان و پس از آن قهرمان کشور شدم. در مسابقات تیم ملی نیز چندین بار اول شدم.

وی بیان کرد: من انتظار داشتم که استان حداقل از من تجلیل و برای شرکت در اردوهای تیم ملی به من کمک کند تا بتوانم در تهران بمانم و وقتی به خوزستان برمی‌گردم تجربیاتم را به استان انتقال دهم. در حال حاضر با تمام مشغله‌ای که دارم، مدام بین تهران و دزفول در حال رفت و آمد هستم. به نظرم اگر اهوازی بودم، هیات به گونه‌ای دیگر با من برخورد می‌کرد.

این بازیکن خوزستانی افزود: برای اردوهای تیم ملی تهران هستم و پس از آن برمی‌گردم. تاکنون استان هیچ هزینه‌ای برای من نکرده است. سایر استان‌ها بلیت رفت و برگشت ملی‌پوشان خود را تهیه می‌کنند و برای آن ها وسیله می‌خرند. از ابتدای حضورم در تیم ملی هیات استان فقط یک وام ۴۰۰ هزار تومانی به من داده که باید بازپرداخت کنم.

وی گفت: تجهیزات رشته تیراندازی باکمان بسیار گران است و سایر استان‌ها بسته‌های تیر دو میلیون تومانی برای ملی پوشان خود تهیه می‌کنند. خوشبختانه فدراسیون به من کمک کرده است و اگر کمک‌های فدراسیون و مربی‌ام نبود، نمی‌توانستم در اردوی تیم ملی باشم و بهترین رکوردهای کشور را داشته باشم.

رحیمی اظهارکرد: در حال حاضر تمریناتم را در سالن فجر دزفول انجام می‌دهم که واقعا دیدنی است! زمین آن ناهموار است و اصلا مناسب نیست. قرار بود هیات استان این زمین را احیا کند ولی هنوز هیچ اقدامی انجام نشده است. البته فعالیت کمانداران دزفول خوب است و هیات فعالی هم داریم. تربیت بدنی دزفول از نظر روحی نیز بسیار به من کمک کرده ولی متاسفانه استان هیچ کمکی به من نکرده است.

وی عنوان کرد: هیات استان با من کاری کرده است که حتی دوست ندارم در مسابقات استانی شرکت کنم. متاسفانه هیات استان من را بسیار اذیت می‌کند. بارها اتفاق افتاده که هیات استان از اشخاصی برای کلاس‌های مربیگری دعوت کرده که در حد ریکرو خوزستان نبوده‌اند و حتی هیچ مقام قهرمانی هم نداشته‌اند که سبب پیشرفت کمانداران استان شود. با این وضعیتی که وجود دارد و مشکلاتی که هیات استان با هیات دزفول دارد، خودم هم نمی‌دانم باید چه کار کنم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.