کمبود کالا وجود ندارد

جام جم آنلاین: رئیس شورای اصناف کشور گفت: در حال حاضر مردم نگران کمبود کالا در بازار هستند اما خوشبختانه هیچ نوع کمبود کالایی در کشور نداریم.

قاسم نوده فراهانی در حاشیه افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در مصلی گفت: هر سال ما در دو مقطع آغاز سال تحصیلی و سال نو با افزایش تقاضا از سوی مصرف کنندگان مواجه می شویم؛ بنابراین باید برای این دو برهه زمانی تدابیر خاصی داشته باشیم.

رئیس شورای اصناف کشور افزود: برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا یکی از بهترین راهکارها برای ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا است تا بدین طریق بتوان بازار را تنظیم کرد.

وی تصریح کرد: در نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا سعی شده تا بیشتری صنوف تولیدی حضور داشته باشند، زیرا از این طریق آنان می توانند نقدینگی مورد نیاز خود را تامین کرده و به مشتریان تخفیف واقعی بدهند.

به گفته نوده فراهانی، مشارکت کنندگان در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا اجباری برای تخفیف دادن به مصرف کنندگان ندارند اما در حال حاضر از سوی آنان اجناس با تخفیف بین ۱۰ تا ۱۵ درصدی عرضه می شوند.

رئیس شورای اصناف کشور با انتقاد از نبود محل ثابت برای برپایی نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا خاطرنشان کرد: هر ساله هزینه های سرسام آوری برای برپایی چند روزه نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در پاییز و بهار به صنوف تحمیل می‌شود اما به دلیل نبود محل ثابت برای برپایی نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا این منابع مالی اتلاف می شود.(مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.