کمدی عاشقانه فریدون جیرانی به زودی در سینماها

ممتازنیوز:

image634792483477191134

فیلم سینمایی “خواب زده‌ها” به کارگردانی فریدون جیرانی که این روزها مراحل فنی را پشت‌سر می‌گذارد قرارست در اسرع وقت اکران شود و جیرانی اصراری برای نمایش فیلم در جشنواره فجر ندارد.

فریدون جیرانی با بیان این مطلب که فیلم سینمایی “خواب زده‌ها” در مرحله آهنگسازی است، گفت: آریا عظیمی نژاد در حال ساخت موسیقی این فیلم سینمایی است و بعد از پایان مراحل فنی فیلم، برای دریافت پروانه نمایش اقدام می کنیم.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده مراحل فنی “خواب زده ها” تا پایان مهر ماه به پایان می‌رسد.

کارگردان فیلم سینمایی “من مادر هستم” توضیح داد: برنامه نمایش ما برای “خواب زده‌ها” اکران عمومی است و تا قبل از آغاز سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، این فیلم سینمایی را در مناسب‌ترین زمان در سینماها به نمایش می‌گذاریم.

جیرانی جدیدترین ساخته خود با نام “خواب‌زده‌ها” را که قبلا “زندگی دوگانه فیروز” نام داشت در ۲۵ اسفند ماه سال ۹۱ جلوی دوربین برد و فیلمبرداری آن تا ۱۴ اردیبهشت ماه ۹۲ با ۴۵ جلسه کار به پایان رسید.

خواب زده‌ها” یک کمدی عاشقانه است که داستان دختری با نام نازگل مشرقی دختر مجرد جنوب شهری را روایت می کند که به دلیل مشکلات اقتصادی زندگی اش در حال فروپاشی است. آشنایی اتفاقی وی با فیروز نشاط کارخانه‌دار مجرد زندگی‌اش را دچار حادثه‌های جدیدی می‌کند و

در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون فرهاد اصلانی، ساره بیات، صابر ابر، شقایق فراهانی، ملیکا شریفی‌نیا، رویا میرعلمی، حسن تسعیری و اکبر عبدی حضور دارند. رحمان سیفی آزاد تهیه و مسعود سلامی به عنوان مدیر فیلمبرداری این فیلم را برعهده داشته اند.

ذره بین : عزیزان در بخش ” پائین کشیدن فیلم از سینماها ” منتظر باشند که آقای جیرانی در حال آمدن هست!

مهر


اخبار ایران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ناتاشا:

    فیلم خوابزده ها خیلی ضعیف بود اصلن فکر نمی کردم که فریدون جیرانی یک روز همچین فیلمی بسازه فیلمهایی مانند اب اتش سالاد فصل را در سینما می رفتیم می دیدیم الان دی وی دی فیلم خوابزده با بازی تهوع اور فرهاد اصلانی با ساره بیات بی شرمی های ملیکا شریفی نیا که مثل خل ها شده را نتونستم تا اخرش تحمل کنم بازی صابر ابر عقب افتاده که انگاری اضافی بود عقده فرانسه حرف زدن داشت با ساره بیات اَبلَه تنها بازی اکبر عبدی حیف شد با بازی نسبتا قابل تحمل شقایق فراهانی که برعکس بازی بدش با اون صداش که جیغ بنفش می زد در سریال فوق سری قابل دیدن تماشایی بودند حیف سه هزار تومانی که برای این دی وی دی مسخره پرداخت نمودم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.