کمپین سلامت به زودی با همکاری همراه اول راه اندازی می شود

۱۲ تیرماه ۱۳،

مسئول مرکز فناوری های ارتقا نوین سلامت وزارت بهداشت از راه اندازی کمپین سلامت خبر داد.
 
مهندس اسدی، مسئول مرکز فناوری های ارتقا نوین سلامت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: در حال رایزنی با همراه اول هستیم تا یک کمپین اطلاعات سلامت ایجاد کنیم در واقع این یک سامانه است که از طریق آن ۵۰ سرویس الکترونیک را می‌توان روی موبایل نصب و تعریف کرد. 
 
وی گفت: به عنوان مثال با نصب این کمپین مردم می توانند از طریق آن به میزان افسردگی، استرس و اضطراب خود را اندازه گیری کنند و پلاک های سلامت دریافت کنند.
 
مسئول مرکز فناوری های ارتقاء سلامت وزارت بهداشت گفت: دو شماره پیامک ۲۰۱۱۵ و ۲۱۱۱۵ به منظور اطلاع رسانی در مورد موارد تغذیه و سلامت در ماه رمضان برای مردم راه اندازی شده است.
مهندس اسدی مسئول مرکز فناوری ارتقا قانون سلامت وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران در خصوص پیام های روزانه ارزش افزوده سلامت گفت: امروزه ضریب نفوذ تلفن همراه از مرز ۱۰۸ درصد قبل است یکی از امکانات استفاده از تلفن همراه استفاده از پیامک است که از دو طریق به مخاطب ارسال می گردد. 
  
وی افزود: یک سری از پیامک ها سازمانی و تبلیغاتی می باشند که به مخاطب ارسال می گردد و پولی از فرد دریافت نمی شود یک سری دیگر از پیامک ها شخصی بوده فرد خود مخاطب را انتخاب می کند که به این نوع استفاده پیامک ارزش افزوده عنوان می گردد. 
  
اسدی با بیان اینکه با همراه اول تفاهم شده است و سامانه ارزش افزوده سلامت ۲۰۱۱۵ و ۲۱۱۱۵ راه اندازی شده است عنوان کرد: کلیه مباحث سلامت را در بر می گیرد و مردم می توانند با ارسال این کدها اطلاعاتی در خصوص سلامت و ماه رمضان بگیرید. 
  
وی خاطرنشان کرد: کسانی  که پیام کوتاه ۲۰۱۱۵ ارسال کنند پیامک تغذیه ای و ۲۱۱۱۵ اطلاعات مربوط به سلامت عمومی را می توانند دریافت کنند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.