کمک طالبان به یک جوان عاشق +عکس

جوان عاشق زمانی که متوجه می شود دختر مورد علاقه اش با مرد دیگری نامزد شده است، به پدر دختر اخطار می دهد که اگر نامزدی دختر خود را با آن مرد فسخ نکند، او به کمک طالبان خانواده او را مورد حمله قرار می دهد.

ممتازنیوز، یک جوان عاشق افغان برای به دست آوردن دختر مورد علاقه اش، از طالبان کمک خواسته است.
 
به گزارش خبرگزاری «بخدی» افغانستان، این جوان به کمک طالبان می خواست خانواده دختر را بترساند که هنگام پرتاب بمب از سوی ماموران امنیتی دستگیر شد.

این جوان به کمک طالبان می خواست خانواده دختر را بترساند که هنگام پرتاب بمب از سوی ماموران امنیتی دستگیر شد.
 
او زمانی که متوجه می شود دختر مورد علاقه اش با مرد دیگری نامزد شده است، به پدر دختر اخطار می دهد که اگر نامزدی دختر خود را با آن مرد فسخ نکند، او به کمک طالبان خانواده او را مورد حمله قرار می دهد.
 
نجیب الله چند نامه اخطاریه را که به گفته او طالبان برایش نوشته است، به منزل دختر می اندازد. در این نامه ها از سوی طالبان به پدر دختر هشدارداده شده است که نامزدی دخترش را با مرد دوم فسخ کند. نجیب الله می گوید که این نامه ها به زبان پشتو، توسط طالبان نوشته می شده است.

گفتنی است که مهر یا امضای خاصی که رسمی بودن این نامه را تایید کند؛ در پای آن به چشم نمی خورد. نجیب الله به دنبال پخش این نامه ها هفته گذشته (شب پنجشنبه) با چند بمب دستی شب هنگام به سراغ منزل دختر می رود.
 
مسوولان امنیتی می گویند که نجیب الله یک بمب دستی را در داخل منزل این دختر پرتاب کرد اما زمانیکه می خواست بمب دستی دوم را پرتاب کند، توسط سربازان امنیت ملی دستگیر شد.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.