کمیته ملی المپیک درخصوص جریمه ۱۰ هزار دلاری: در حال مکاتبه هستیم

دبیر کل کمیته ملی المپیک به خبر جریمه ۱۰ هزار دلاری به خاطر انصراف تیم فوتبال امید از بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی واکنش نشان داد.

کمیته ملی المپیک درخصوص جریمه ۱۰ هزار دلاری: در حال مکاتبه هستیم

به گزارش ممتاز نیوز، کیکاوس سعیدی درباره دلایل انصراف تیم فوتبال امید از بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی گفت: حمایت حداکثری را از تیم امید انجام دادیم. آنچه که تعهد و توافق داشتیم انجام شد. مهدوی کیا (سرمربی تیم امید) اعلام کرد باشگاه‌ها همکاری نمی‌کنند و شرایط برای آمادگی حداکثری تیم فراهم نیست. سیاست ما دخالت در امور داخلی و فنی فدراسیون‌ها نیست. تیم امید زیر مجموعه فدراسیون فوتبال است.

وی تصریح کرد: در دو مرحله حدود یک میلیارد تومان به تیم امید کمک کردیم و هزینه‌های سفر را هم متقبل شده بودیم. بین فدراسیون فوتبال و کمیته المپیک ناهماهنگی نبود.

دبیر کمیته ملی المپیک در خصوص اینکه این کمیته «کرونا» را دلیل انصراف تیم امید اعلام کرده و فدراسیون دلیل انصراف را عدم همکاری باشگاه‌ها دانسته بود، گفت: شرایط کرونا اوج گرفت. طبیعی است بعضی از ورزشکاران درگیر این موضوع شدند. بهانه تراشی نبود. این را رسماً به ستاد بازی‌ها اعلام کردیم به دلیل این موضوع شرایط حضور نداریم.

سعیدی که با برنامه «سلام صبح بخیر» گفتگو می‌کرد، درباره خبر جریمه ۱۰ هزار دلاری تیم امید به خاطر انصراف از بازی‌ها یادآور شد: نامه‌ای را نوشتیم و با ستاد بازی‌ها مکاتبه کردیم. در دست بررسی است. هنوز جریمه ای پرداخت نکرده‌ایم. دلایلمان را آوردیم و منتظریم ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.