کمیسیون کشاورزی بدون مسامحه در خصوص رفع گرانی ها به خلیلیان فشار می آورد

محمد اسماعیل نیا در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر با تشریح مباحث مطرح شده در جلسه امروز کمیسیون کشاورزی گفت: این جلسه با حضور صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد و بیشتر مباحث حول محور رفع آسیب های کشاورزی بود.

وی با بیان اینکه در این جلسه در ارتباط با گرانی شیر، مشکلات دامداران، اختیارات وزارت کشاورزی بحث شد افزود: معتقدم باید حوزه اختیارات این وزارتخانه بیشتر شود.

نائب رئیس کمیسیون کشاورزی با تاکید بر اینکه قانون بهره وری هرچه سریعتر باید اجرایی شود، گفت: در این قانون حوزه اختیارات خوبی برای وزیر کشاورزی دیده شده است.

اسماعیل نیا تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی باید از این فرصت که کمیسیون کشاورزی به صورت جدی وارد عرصه حل مشکلات کشاورزی شده استفاده کند و تعاملات خود را با مجلس بیشتر کند.

وی با اشاره به تصویب ۶۶۰۰ میلیارد تومان برای توسعه بخش کشاورزی در دولت گفت: مدیریت این بودجه باید درست صورت بگیرد چرا که اگر مدیریت هزینه به موقع نباشد ضرر زیادی به بخش کشاورزی وارد می شود.

نائب رئیس کمیسیون کشاورزی همچنین در خصوص بحث استیضاح وزیر کشاورزی گفت: این کمیسیون بدون مسامحه و پرشتاب برای حل مشکل گرانی ها و واردات بی رویه به وزیر کشاورزی فشار می آورد چرا که ما بر حل مشکل مردم مصمم هستیم و اگر شتاب وزارتخانه کند شود دیگر اقدامات را آغاز می کنیم.

اسماعیل نیا همچنین به گرانی شیر اشاره کرد و گفت: قرار شده است بر اساس هر کیلو ۲۰۰ تومان برای قیمت شیر و نهاده  از سوی دولت کمکهایی صورت بگیرد. 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.