کم حرف بزنید بلدم زیاد صحبت کنم/ سازمان آرای محمدرضا باهنر اعلام موجودیت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، نشست جبهه متحد اصولگرایان با حضور اعضای شرکت های خدماتی و پشتیبانی عصر امروز در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد که حاشیه های جالبی به همراه داشت.

محمدرضا باهنر باهنر نائب رئیس اول مجلس به عنوان سخنرانی اصلی این مراسم حضور پیدا کرده بود در حالیکه قرار بود علی لاریجانی رئیس مجلس سخنران اصلی مراسم یاشد اما به گفته باهنر حضور در جلسه مهم شورای عالی امنیت ملی موجب شده بود لاریجانی به جمع اعضای شرکت های خدماتی نیاید.

 

در تبلیغات این نشست اعلام شده بود که زهره الهیان، محمدرضا باهنر، اسدالله بادامچیان، محمد نبی حبیبی و محمد نبی رودکی شرکت می کنند که به غیر از محمد نبی حبیبی همه کاندیداهای دور دوم انتخابات از سوی جبهه متحد اصولگرایان در این نشست شرکت کرده بودند.

 

شعرخوانی یکی از مسئولان این برنامه بعد از هر سخنرانی فضای خاصی را به سالن می داد چرا که بعضی از این شعرها بسیار جالب و شنیدنی بود.

 

در این همایش بنرهایی مانند ” آقای لاریجانی تکلیف ما چه می شود” به چشم می خورد که عدم حضور لاریجانی موجب شد تا این شرکت ها به پاسخ های خود دست پیدا نکنند.

 

 

رئیس کانون صنفی شرکت های خدماتی سراسر کشور در این نشست طی سخنان جالبی عنوان کرد ما ۱۷ در صد جمعیت ایران هستیم اما دولت ما را اذیت می کند. من قرار بود کم حرف بزنم اما آقای باهنر گفت اگر شما کم حرف بزنید من زیاد حرف می زنم.

 

وعده های انتخاباتی باهنر در خصوص احقاق حق شرکت های انتخاباتی در مجلس آینده با تشویق های ممتد و زیاد حاضران در مراسم روبرو شد به گونه ای که خود وی چندین بار از حاضران خواست تشویق نکنند.

 

 

نکته جالب این مراسم نصب بنری از سوی ستاد انتخاباتی محمدرضا باهنر بود که در آن مطرح شده بود هرفردی مایل به همکاری با سازمان آرا محمدرضا باهنر است به این ستاد انتخاباتی پیامک بزند. این اولین بار است که یک کاندیدا به صورت علنی از تشکیل سازمان آرا سخن می گوید.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.