«کنار شیر آتش نشانی» ناظرزاده در بابلسر

سه شنبه ۲۴ مرداد – ۰۳:۵۱:۳۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

  علی محمدی کلاگر «کنار شیر آتش نشانی» ناظرزاده را در شهر بابلسر اجرا می کند.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، «کنار شیر آتش نشانی» نوشته فرهاد ناظرزاده کرمانی به کارگردانی علی محمدی کلاگر از ۲۵ مرداد در شهر بابلسر به روی صحنه می رود.
محمدی کلاگر درباره شیوه اجرای این نمایش گفت: «کنار شیر آتش نشانى» متنی ست رئال و در قالب یک گفتگو نوشته شده است، اما گروه اجرایی این نمایشنامه را که بر بستر دیالوگ بوده است، را جدا کرده و با حرکت و تئاتر فیزیکال ادغام نموده و در نهایت اجرایی بر مبنای حرکت و دیالوگ به وجود آمده است.
«کنار شیر آتش نشانى» داستان نویسنده اى است که به دنبال مخاطب و هم زبان مى گردد. او که حتى همسرش را همراه نیافته به خیابان پناه برده و درد خود را با یک شیر آتش نشانى مى گوید. پاسبانى در نخستین شب کارش به سراغ او مى آید و مؤاخذه اش مى کند. نویسنده گمان مى کند کسى را پیدا کرده که با او درد و دل کند اما…
حجت عنایتی، مجتبی ثریایی در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.
از دیگر عوامل این نمایش می توان به حضور آرمان براری تهیه کننده، عطا روحبخش طراح صحنه و نور، عطیه آقاجانی طراح لباس، دستیار کارگردان و برنامه ریز، پرستو رشیدی عمران منشی صحنه، سمیرا ابراهیم زاده عکاس،  بهنام سعادتیان، دانیال حیدری، محمدرضا حبیبیان همراهان صحنه، ایلیا شمس روابط عمومی اشاره کرد.
نمایش «کنار شیر آتش نشانى» کاری از گروه نمایش «ژست» از ۲۵ مرداد تا ۵ شهریور ماه ۹۱ ساعت ۱۸ در بابلسر، بلوار بابلسر، بلوار طالقانی، بعد از پل دوم، مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی بابلسر به روی صحنه می رود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۱۴۱۵۵۱۳۷۳۴۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.