کنایه ایلان ماسک به چرت زدن "جو بایدن"!

ایلان ماسک در پاسخ به سوالی در مورد ماموریت “اینسپیریشن۴” که به تازگی انجام شده است پاسخی کنایه آمیز داد.

کنایه ایلان ماسک به چرت زدن "جو بایدن"!

به گزارش ممتاز نیوز، روز یکشنبه ماموریت “اینسپیریشن۴” با موفقیت به پایان رسید و سه خدمه‌ی فضاپیمای دراگون به همراه “جارد آیزاکمن”(Jared Isaacman) میلیاردری که هزینه این سفر را پرداخت کرده بود پس از اقامت سه روزه در مدار به زمین بازگشتند. این سفر به جمع‌آوری کمک مالی برای بیمارستان “سنت جود”(St. Jude) کمک کرد.

ایلان ماسک، میلیاردر حوزه فناوری و مدیرعامل شرکت اسپیس‌ایکس پس از این پرواز با کنایه به عادت خوابیدن جو بایدن در پاسخ به این سوال که چرا بایدن هنوز این موفقیت را به او تبریک نگفته است گفت: “او هنوز خواب است. “

به نظر می‌رسد ماسک به دیدار اخیر جو بایدن و نخست‌ وزیر اسرائیل اشاره کرده است. بایدن در دیدار با نفتالی بنت به مدت ۳۰ ثانیه چشمان خود را بسته بود و در میان صحبت‌های بنت چرت می‌زد.

خدمه فضاپیمای کرودراگون در روز ۱۹ سپتامبر در سواحل فلوریدا فرود آمدند. این فضاپیما از مرکز فضایی کندی در کیپ کاناورال در روز ۱۵ سپتامبر بر روی موشک فالکون۹ به فضا پرتاب شده بود.

هدف این ماموریت جمع‌آوری کمک ۲۰۰ میلیون دلاری برای بیمارستان کودکان “سنت جود” در “تنسی” بود که به درمان بیماری‌های کودکان از جمله سرطان اختصاص دارد. “هیلی آرکنو”(Haley Arceneaux)، یکی از مسافران این ماموریت که در کودکی به سرطان استخوان مبتلا بود نیز در این بیمارستان درمان شده است.

این ماموریت باعث جمع شدن ۱۶۰ میلیون‌دلار برای این بیمارستان شد اما ماسک اعلام کرده که او شخصا ۵۰ میلیون دلار به این بیمارستان اهدا خواهد کرد تا این رقم به ۲۱۰ میلیون‌ دلار برسد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.