کنسرت تابستانه علیرضا عصار پاییزی شد!

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

کنسرت علیرضا عصار که قرار بود همزمان با انتشار یافتن آلبوم تازه این خواننده در تابستان برگزار شود به اواسط آبان ماه موکول شد.

حبیب صبور مدیر برنامه‌های علیرضا عصار در گفتگو با خبرنگار مهر دربارهٔ آخرین وضعیت کنسرت‌های این خواننده پاپ گفت: همچنان مشغول ضبط تازه‌ترین آلبوم علیرضا عصار هستیم که تاکنون ۹۰ درصد کار انجام شده اما به سبب اینکه این خواننده حساسیت بسیاری روی مراحل ضبط آثار خود دارد انتشار یافتن آن به تعویق افتاده و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته روزهای آغازین ماه آبان همزمان با انتشار یافتن آلبوم کنسرتی را برگزار می کنیم.

وی تاکید کرد: به طور حتم مخاطبان موسیقی پاپ این بار هم شاهد برگزاری یک کنسرت متفاوت با ارکستری متفاوت خواهند بود. ما از هم اکنون مشغول برنامه‌ریزی هستیم که برای مخاطبان موسیقی پاپ یک سورپرایز ویژه داشته باشیم که این بار شاهد یک اجرای متفاوت از خوانندگان موسیقی پاپ باشند.

صبور ادامه داد: بیش از ۷۰ درصد کنسرت به نسبت برنامه‌های قبلی تفاوت خواهد داشت اما با توجه به علاقه مردم و طرفداران علیرضا عصار، ۳۰ درصد کنسرت متشکل از قطعات قبلی این خواننده خواهد بود.

مدیر برنامه های علیرضا عصار با انتقاد از گرانی بیش از حد بلیت کنسرت‌های موسیقی تصریح کرد: برای اجرای کنسرت‌های علیرضا عصار همواره تلاش کردیم که ۲۰ تا ۳۰ درصد زیر قیمت روز کنسرت‌ها بلیت‌فروشی کنیم چراکه اعتقاد داریم دیدن اجرای زنده موسیقی برای همه مردم و نه یک قشر خاص است اما در این بین اجاره چندین میلیونی سالن های میزبان که واقعا شرایط را برای کنسرت‌گذاران سخت کرده است.

وی در پایان گفت: مساله گرانی سالن یکی از مهم‌ترین موانعی است که امیدوارم با همکاری مدیران سالن‌ها و مسوولان دولتی مرتفع شود و ما بتوانیم با قیمت ارزان‌تر نسبت به فروش بلیت کنسرت‌های پرطرفدار اقدام کنیم.


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.