کنسرت سعید شهروز برگزار می گردد

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

سعید شهروزموسیقی : پس از مدتها، «سعید شهروز» خواننده آلبوم هایی چون «غزلک»، «نقره داغ» و «بی خوابی»، به صحنه باز می گردد تا برای هوادارانش به اجرای زنده بپردازد و به انتظار طولانی آنها پایان دهد.

این خواننده که آخرین کنسرت خود را در سال ۸۹ برگزار کرده بود ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: «۲۶ دی ماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی استیج خواهم رفت. خوشحالم که پس از مدتها با مردم عزیز دیدار خواهم کرد. در کنسرت پیش رو، مجموعه ای از آثاری که بیشتر مورد توجه و استقبال مردم واقع شده اند را اجرا خواهیم کرد. برای قطعات سازبندی های متفاوت و متنوع در نظر گرفته شده تا سبب رضایت مخاطبین گردد».

شهروز یکی از معدود چهره های نسل اول موسیقی پاپ پس از انقلاب است که همچنان فعالیت های موسیقایی خود را ادامه می دهد. آخرین آلبوم او (بی خوابی) با همکاری چهره هایی چون بهروز صفاریان، روزبه بمانی و مهدی یراحی، در سال ۸۷ روانه بازار شد و به عقیده بسیاری از اهالی موسیقی یکی از بهترین آلبوم های سالهای اخیر بوده است. سعید شهروز در تمام این سالها و حتی در دورانی که فعالیت چندانی نداشته، به عنوان یکی از چهره های معتبر موسیقی پاپ ایران شناخته می شد.

به گفته شهروز، تا پیش از کنسرت تازه، دو تک آهنگ تازه از وی منتشر خواهد شد.

منبع: موسیقی Musiceiranian.ir


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.