کنسرت مشترک علیرضا قربانی و پویا سرایی برگزار می‌شود

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

کنسرت آثار علیرضا قربانی با همراهی پویا سرایی در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ممتاز نیوز و به نقل از روابط عمومی ارکستر بزرگ اشتیاق، پویا سرایی نوازنده مطرح سنتور با اعلام این خبر گفت: این روزها مشغول تمرین با ارکستر بزرگ اشتیاق برای اجرای کنسرت‌هایی در دی ماه سال جاری هستم. این ارکستر ۲۶ و ۲۷ دی ماه سال جاری در تهران با خوانندگی علیرضا قربانی به روی صحنه خواهد رفت، همچنین مایستر ارکستر این کنسرت هم سامان صمیمی است.

سرایی افزود : در این کنسرت، آثار ارزنده‌ای از آهنگسازانی مثل فردین خلعتبری و مهیار علیزاده اجرا خواهد شد، این آثار از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در زمان انتشار یافتنشان، همواره جزو بهترین آثار در نوع خود بوده‌اند. به علاوه همه این آثار از معروف‌ترین و ماندگارترین آثار علیرضا قربانی است.

پویا سرایی همچنین اشاره کرد: هارمونی، بافت، ارکستراسیون این آثار، در زمان خود بدیع و ارزشمند بوده است. این آهنگسازان شعر را نیز خوب می‌شناسند و هر چند که هر کدام از این آهنگسازان در نگرش خود به این مقولات، رویکردهای متفاوتی داشته‌اند. اما همه در نوع خود قابل ستایش و شنیدنی می باشند.

این نوازنده در پایان خاطرنشان کرد: در این کنسرت علاوه بر علیرضا قربانی و سامان صمیمی و بنده به عنوان سولیست سنتور، بهنام ابوالقاسم پور نیز به عنوان سولیست پیانو و ذکریا یوسفی (نوازنده پرکاشن) ارکستر را همراهی خواهند کرد.

شایان ذکر است که کنسرت آثار خاطره‌انگیر علیرضا قربانی، ۲۶ و ۲۷ دی ماه سال جاری ( هر شب در دو سانس) در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.