کنفرانس بزرگ خبری هفته آینده مایکروسافت درباره چیست؟

ماندانا سجادی: رویداد خبری بزرگ مایکروسافت دوشنبه هفته آینده _۱۸ ژوئن_ راس ساعت ۳:۳۰ بعد از ظهر در شهر لس آنجلس برگزار خواهد شد. (سایر جزئیات از جمله محل برگزاری، صبح روز دوشنبه معلوم می شود).

 هنوز هیچ چیز دیگری مشخص نیست! اما همه نشانه‌ها حاکی از آن است که این کنفرانس با همه رویدادهای خبری گذشته مایکروسافت تفاوت دارد. در واقع مایکروسافت تکلیف همه را مشخص کرده و در دعوتنامه‌هایش نوشته: این یک اعلامیه بزرگ است که شما هرگز نمی‌خواهید آن را از دست بدهید!

 مایکروسافت پیش از این هرگز چنین دعوت نامه‌ای صادر نکرده بود. هیچ گرافیکی در کار نیست و جزئیات بیشتری هم منتشر نشده است و البته قوانین خاص خودش را هم دارد:

دعوت نامه‌های صادر شده قابل انتقال نیست، اگر کسی بخواهد همکارش را به جای خودش بفرستد باید از حالا نامش را ارسال کند تا بررسی‌های لازم انجام شود. اگر شخص دعوت شده بخواهد با خود عکاس بیاورد باید اسمش را در لیست مهمانان اضافی ثبت نام کند. در ضمن اجازه عکس برداری و فیلم برداری به صورت محدود صادر خواهد شد!

فکر می کنید مایکروسافت این بار چه چیزی در آستین خود پنهان کرده است؟

شاید چون این کنفرانس در شهر لس آنجلس برگزار می شود ، مثل همیشه پای یک محصول تفریحی- سرگرمی در کار باشد؟

احتمال قوی‌تری هم وجود دارد که مایکروسافت از یک سخت افزار جدید پرده‌برداری کند. اما چه سخت افزاری؟

اگر هدف مشتری‌ها باشند شاید یک ایکس باکس و یا کنترلر کینکت جدید در راه است؟ اما با توجه به اینکه E3 دو هفته پیش برگزار شد، چرا مایکروسافت این دستگاه‌ها را همانجا معرفی نکرد؟

لس آنجلس نزدیک هالیود است. پس آیا پای یک مایکروسافت TV در میان است؟

شاید مایکروسافت تصمیم گرفته اپل را پشت سر گذاشته و HDTV خودش را عرضه کند! هر چند که  همچنان با ایکس باکس ۳۶۰ در اتاق‌های نشیمن جا خوش کرده است.

شما چه حدسی می‌زنید؟

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.