کنفرانس ملی کاربرد مهندسی ارزش در مدیریت انرژی آغاز به کار کرد

چهارشنبه ۱۰ خرداد – ۱۱:۵۵:۵۹ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

با مشارکت وزارت نفت؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- کنفرانس ملی کاربرد مهندسی ارزش در مدیریت انرژی، با مشارکت وزارتخانه‌های نفت، نیرو، راه و شهرسازی، صنعت و معدن و تجارت و ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور به عنوان مصرف کنندگان عمده انرژی آغاز به کار کرد.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا،  کنفرانس ملی “کاربرد مهندسی ارزش در مدیریت انرژی”، صبح امروز (۱۰ خرداد) با حضور مهندس مصطفوی، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری، دکتر میرمحمد صادقی، مشاور وزیر نفت و مهندس صادقی، مشاور وزیر نیرو و جمعی از مدیران ارشد و کارشناسان حوزه انرژی کشور، در محل تالار فردوسی دانشگاه تهران، با هدف فرهنگ‌سازی، بیان کاربردها، جمع‌آوری اطلاعات و ارائه تجارب مهندسی ارزش در مدیریت انرژی در تهران آغاز به کار کرد.
همگرا کردن دیدگاه نهادهای مسئول در مباحث مهندسی ارزش و انرژی، هم‌اندیشی و تبادل تجارب برنامه‌ریزی و مهندسی ارزش در بخش انرژی، آموزش و آگاهی‌بخشی مدیران و برنامه‌ریزان این بخش‌ها، همکاری نزدیک متولیان درباره بایسته‌ها و چالش‌های مرتبط با کاربرد مهندسی ارزش در بخش انرژی، آشنایی مدیران پروژه‌ها با کاربردهای مهندسی ارزش در مدیریت انرژی،  از اهداف مورد توجه در برگزاری این کنفرانس است.
تأکید بر ضرورت بهره‌گیری از راهکارهای نوین در بهینه‌سازی مصرف انرژی، تبادل یافته‌ها و دستاوردهای مدیریت انرژی در زمینه بهینه‌سازی، شناسایی و ترویج فرصت‌های هم‌افزایی فنون خلاقانه و بهینه‌سازی مصرف انرژی، از جمله اهداف برگزاری کنفرانس ملی “کاربرد مهندسی ارزش در مدیریت انرژی” از دیگر مواردی است که در این کنفرانس مد نظر قرار گرفته است.
سیاست گذاری، توسعه مفاهیم مهندسی ارزش در انرژی، کاربرد مهندسی ارزش در مدیریت تولید انرژی، کاربرد مهندسی ارزش در مدیریت مصرف انرژی، آموزش و فرهنگ سازی مهندسی ارزش در بخش انرژی، قوانین و مقررات مهندسی ارزش در بخش انرژی، نقش مهندسی ارزش در هدفمندسازی یارانه‌ها و سایر مباحث مرتبط با مهندسی ارزش در بخش انرژی، از محورهای اصلی این کنفرانس است.
کارگاه آموزشی سطح ۱ مهندسی ارزش، کارگاه آموزشی سطح ۲ مهندسی ارزش، کارگاه آموزشی ترسیم نمودار تکنیکی تحلیل کارکرد و کارگاه آموزشی ترسیم نمودار مشتری‌گرا تحلیل کارکرد، از جمله کارگاه های آموزشی ارائه شده در این کنفرانس هستند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۳۰۱۱۵۵۵۹۸۵۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.