کهکشانی نیستیم، خوب یارگیری کرده ایم/ دنبال پیروزی مقابل سپاهان در اصفهان هستیم

هافبک با تجربه تیم فوتبال مس کرمان گفت: با تمریناتی که در ترکیه انجام دادیم آماده حضور در لیگ برتر هستیم.

 ایوان پترویچ هافبک مس کرمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت، ما اردوی بسیار خوبی در ترکیه داشتیم و تمرینات بدنسازی و تاکتیکی خوبی انجام داده ایم و برای شروع لیگ آماده ایم اما هنوز به آمادگی صد درصد نرسیده ایم.
 وی افزود: شروع لیگ برای ما خیلی مهم است و اگر کارمان را خوب شروع کنیم بعد از چند بازی تیممان شکل می گیرد و می تواند روند خوبی داشته باشیم تیم ما به چند بازی نیاز دارد تا به آمادگی کامل برسد.
 او در ادامه گفت: مس کرمان بازیکنان فصل قبل خود را حفظ کرده و چند بازیکن خوب هم اضافه کرده است من از یارگیری مس کرمان کاملاً راضی هستم و فکر می کنم تیم قدرتمندی داریم.
وی تصریح کرد: انتظارات از تیم ما خیلی بالا است و همه فکر می کنند تیم ما کهکشانی است اما این حرف را قبول ندارم تیم ما فقط خوب بازیکن گرفته و نقاط ضعفش را برطرف کرده است ما تیم خوب و یکدستی داریم و می توانیم در لیگ برتر نتایج خوبی کسب کنیم.
هافبک مس کرمان اظهار داشت: اولین بازی ما با سپاهان در اصفهان است اما قرعه سختی داریم چون بعد از آن باید با نفت تهران، تراکتورسازی و استقلال بازی کنیم کارمان خیای سخت است اما آماده حضور در لیگ هستیم تا فصل را با قدرت شروع کنیم.
 وی افزود: سپاهان تیمی بزرگ و قهرمان لیگ است کرانچار هم مربی بزرگی است و تأثیر بسیار زیادی روی سپاهان و قهرمانی این تیم در فصل قبل داشت، کرانچار در این فصل هم تأثیر مثبتی در تیمش خواهد داشت و در طول فصل تأثیر او را خواهید دید به نظر من بازی سختی در اصفهان داریم.
 پترویچ در پایان گفت: اولین بازی ما در لیگ خیلی سخت است اما برای کسب ۳ امتیاز به اصفهان می رویم، سپاهان در خانه خودش به راحتی شکست نمی خورد اما تیم ما انگیزه های زیادی برای این بازی دارد تا شروع خوبی در لیگ داشتنه باشیم./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.