کودکان محک به کی‌مرام نامه نوشتند/ عمو میلاد دوستت داریم

به گزارش گروه موسیقی ممتازنیوز:

موسیقی – خانه هنر (سینما و تلویزیون) /مهر نوشت:

با اهدای دیپلم افتخار نقش مکمل مرد توسط میلاد کی مرام به کودکان تحت حمایت محک در مراسم اختتامیه سی‌و‌دومین جشنواره فیلم فجر، کودکان محکی نامه‌ای برای او نوشتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، کودکان تحت حمایت موسسه محک با نگارش نامه‌ای به میلاد کی‌مرام بازیگر سینما از وی تشکر کردند. کی مرام شب گذشته ۲۲ بهمن‌ماه در اختتامیه سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر جایزه خود در بخش نقش مکمل مرد برای فیلم «خط ویژه» را به بچه‌های تحت پوشش موسسه محک اهدا کرد.

این نامه با ادبیاتی صمیمی از زبان کودکان نوشته شده است و میلاد کی مرام را با لفظ «عمو میلاد» خوانده اند.

در متن این نامه چنین آمده است:

«عمو میلاد سلام»

ما امشب تو رو توی تلویزیون دیدیم که جایزه جشنواره فجر گرفتی و جایزتو به ما دادی. تازه خاله های پرستار گفتن که همین چن روز پیش هم یه جایزه دیگه که قبلا تو یه جشنواره دیگه گرفته بودیو به بچه های محک دادی. تازه اون جایزه هه اولین جایزه‌اتم بوده. ما اولین جایزه هایی که گرفتیمو خیلی دوس داریم و حتی اونو به مامانمون هم نمی دیم.

آفرین که بلدی خوب بازی کنی و این همه هی جایزه می گیری. بازم مثل چند دفعه ای که اومدی و با هم عکس گرفتیم بیا پیش ما تا بهمون بگی بازیگرا چجوری می تونن جلوی اونهمه دوربین و آدما بازی کنن. دوستت داریم عمو میلاد هنرمند.

از طرف «زهرا، علی، محمد باقر، نگین، سارا، پویا، سمانه» کودکان محک.»

بنابر این گزارش این هنرمند پیش از این نیز تندیس جشنواره مقاومت را که نخستین جایزه‌اش در رشته بازیگری بود، در مراسم روزی با محک به کودکان مبتلا به سرطان تقدیم کرد. همچنین در بازی والیبالی که ماه گذشته بین تیم کودکان محک و تیم والیبال رسانه برگزار شد، میلاد کی‌مرام کاپیتان تیم محک بود.

محک ضمن سپاس از این هنرمند عزیز، بار دیگر قدردان لحظه لحظه همراهی تمامی یاورانی است که در زیباترین لحظات زندگیشان کودکان مبتلا به سرطان محک را از یاد نمی برند و با تداوم حضورشان تداوم حمایت درمانی و رفاهی از آنها را ممکن می‌سازند.


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.