کوچکترین حرکت رژیم صهیونیستی علیه ایران برابر با نابودی اسرائیل است

۳۱فروردین۱۳،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: اظهارات شعارگونه اسرائیل نشانه ضعف این رژیم جعلی برای خارج آمدن از انزوای سیاسی در جهان است.

” مصطفی قوام ” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات بی اساس مقامات رژیم جعلی صهیونیستی علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران گفت:  این فرافکنی‌ها همواره از سوی رژیم جعلی صهیونیستی علیه ایران تکرار شده و اینگونه اظهارات هیچ پایه و اساسی ندارد.

وی ادامه داد: با توجه به پیشرفت‌های کشورمان در آلماتی ۲، مقامات رژیم غاصب صهیونیستی سعی دارند با اینگونه اظهارات، مذاکرات را تحت‌الشعاع قرار دهند و با فرافکنی‌ها نظم منطقه را برهم زنند.

قوام با اشاره به بیانات ” مقام معظم رهبری ” مبنی بر حرام بودن ساخت بمب اتم افزود: ما معتقدیم که بمب اتم نمی‌تواند مشکلات دنیا را حل کند چراکه اگر بمب اتم کارساز بود شوروی سابق می‌توانست با داشتن کلاهک اتمی حفظ شده و هرگز فرو نمی‌پاشید.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان با اشاره به اظهارات مقامات رژیم اشغالگر صهیونیستی مبنی بر حمله به ایران خاطرنشان کرد: این اظهارات شعارگونه نشانه ضعف این رژیم جعلی برای خارج آمدن از انزوای سیاسی در جهان بوده و همانطور که ” مقام معظم رهبری ” فرمودند اگر رژیم جعلی صهیونیستی حرکتی کند ما آنها را با خاک یکسان می‌کنیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.