کوچکترین کتابخوان الکترونیکی دنیا

کوچکترین کتابخوان الکترونیکی دنیا

مدل‌های معروف Kindle و Nook که به ترتیب محصولی از Amazon و Barens & Noble هستند را از مدت‌ها قبل در بازار کتاب‌خوان‌های الکترونیکی یا ereaderها دیده‌ایم. هر دو محصول کوچک و سبک هستند و برای مطالعه بسیار مناسب اما اگر دنبال مدل باز هم کوچک‌تری هستید، باید سراغ کمپانی txtr بروید.

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2012/10/5465163071358662375c5e32aa4a2a7d.jpeg

کتاب‌خوان الکترونیکی Beagle با صفحه نمایش ۵ اینچی حالا به عنوان کوچک‌ترین کتاب‌خوان الکترونیکی دنیا توسط txtr رونمایی شده است. ضخامت آن تنها ۵ میلی‌متر است و صفحه نمایش آن از نوع e-ink می‌باشد. وزن این مدل کوچک تنها ۴٫۵ اونس می‌باشد.

اما مهم‌ترین ویژگی این محصول که وجه تمایز آن با رقباست این است که شارژر و کابلی لازم ندارد، دو باتری نیم قلمی یا AAA در بخش پایین آن قرار می‌گیرد که گفته شده برای ۱ سال کارکرد آن کافی است.

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2012/10/e9f37312c0733223cb35015c32d7ba8f.jpeg

برای خواندن کتاب از نرم‌افزار اندروئیدی txtr استفاده می‌شود که به کمک آن می‌توان کتاب‌ها را دانلود و مطالعه کرد. استفاده از بلوتوث برای ارتباط با گوشی‌ها و انتقال ebookها نیز امکان‌پذیر است.

قیمت این محصول جالب txtr در اروپا تنها ۱۳ دلار (یا ۹٫۹ یورو) است که در این سال‌ها چنین قیمت پایینی هرگز ندیده بودیم. قیمتی که برای آمریکا و آسیا در نظر گرفته شده مشخص نیست و همچنین زمان عرضه، اما به نظر می‌رسد که این محصول برای بازارهای مختلف آماده می‌شود.

http://dl2.funmehr.com/hamid/aks/funmehr.jpg

اختصاصی از مجله اینترنتی ممتازنیوز – Www.FunMehr.com & IR

عضویت در ممتاز نیوز

طبقه بندی: اخبار آی تی, اختراعات جدید   |   تعداد بازدید: ۳ نفر   |   تاریخ انتشار: پنجشنبه ۲۰ مهر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , IT, آموزش, آی تی, اخبار آی تی, اخبار تکنولوژی, اختراعات, اختراعات جدید, ترفند, جدیدترین تکنولوژی ها, سیستم عامل ها, معرفی کالاها, معرفی گوشی, معرفی گوشی ها, کالا, کتابخوان, کتابخوان الکترونیکی, کوچکترین کتابخوان, کوچکترین کتابخوان الکترونیکی, کوچکترین کتابخوان الکترونیکی دنیا


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.