کوچک ترین نیروی داعش با نام شیر‌خوار انتحاری! +عکس

گردآوری توسط گروه اخبار جالب ممتاز نیوز

تاریخ درج :  /۱۲/۲۶
تعداد نمایش : ۱۹

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از جامعه جهانی مستضعفین : سایت خبری “بوابه فیتو” مصر به نقل از روزنامه “میرور” انگلیس نوشته است:  داعش با انتشار عکس این کودک، وی را «شیر‌خوار انتحاری» خود نامیده است و اعلام کرد کوچک‌ترین نیروی خود را برای مبارزه آماده کرده است!

کوچک ترین نیروی داعش با نام شیر‌خوار انتحاری! +عکس

این گروهک تروریستی پیش از این نیز عکس نوجوانی ۱۲ ساله را در حال تیراندازی منتشر کرده بود و وی را کوچک‌ترین شیر داعش(!) نامیده بود.

داعش چندی پیش نیز با انتشار ویدئویی با نام “آموزشگاه بچه‌شیرهای فاروق“، مراحل آموزش دفاعی و نظامی کودکان را به نمایش گذاشت.

کوچک ترین نیروی داعش با نام شیر‌خوار انتحاری! +عکس

کودکان با پوشیدن یونیفرم نظامی و بستن سربند داعشی ها، عقاید انحرافی و تکفیری، مهارت‌های لازم برای اقدامات تروریستی و نحوه ذبح گروگان‌ها را آموزش می‌بینند.

قابل ذکر است بیشتر کودکان حاضر در این پادگان یا توسط عناصر داعش ربوده شده و یا خانواده‌ آنان به دلیل فقر، فرزندانشان را در ازای دریافت پول به پادگان فرستاده‌اند.

در پی شکست‌های پیاپی داعش در مناطق مختلف عراق و سوریه، این گروهک با افتتاح پادگان‌های نظامی در مناطق تحت اشغال خود و آموزش خشن‌ترین اقدامات تروریستی به کودکان و نوجوانان از آنان برای عملیات‌های انتحاری سوء استفاده می‌کند.

اخبار وب سایت ممتاز نیوز
بازنشر: جدیدترین اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.