کیانی: هیچ تیمی نباید در تبریز امتیاز بگیرد

 کیانی برای آنکه ثابت کند از قلعه‌نویی دلخوری ندارد می‌گوید:«به خاطر درگذشت مادر آقای قلعه‌نویی با ایشان تماس گرفتم تا تسلیت بگویم اما جوابم را نداد. با این حال مشکلی بابت این قضیه وجود ندارد و من وظیفه داشتم زنگ بزنم.»

هافبک تراکتورسازی درباره بازی با استقلال هم می‌گوید: «این بازی به خاطر حساسیت‌های جدولی و مسائلی که بین باشگاه و قلعه‌نویی و کادرفنی فصل گذشته در روزهای اخیر پیش آمده خیلی حساس است.از طرفی ما چند امتیاز حساس را از دست دادیم و حالا باید جبران کنیم. در ضمن وقتی در تبریز میزبان هستیم هیچ تیمی نباید امتیاز بگیرد چون هواداران ما فقط برد می خواهند.»

کیانی در قسمتی از صحبت‌هایش مسائل فصل قبل را پیش می‌کشد و می‌گوید: «من مسائل فصل گذشته را فراموش کرده‌ام و دنبال تسویه حساب و این مسائل نیستم. انگیزه زیادی برای بازی دارم اما به خاطر رویارویی با تیم قلعه‌نویی نیست بلکه می‌خواهم به تیمم کمک کنم استقلال را ببریم. به نظرم این بازی۶ امتیازی است و چون ما میزبان هستیم شانس ما برای پیروزی بیشتر از حریف است. اگر بخواهیم می‌توانیم راحت استقلال را شکست دهیم چون ما خیلی بهتر از تیم استقلال هستیم.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.