کپی شناسنامه باند سارقان را لو داد

خراسان: فرمانده انتظامی طرقبه و شاندیز با بیان این خبر به خراسان گفت: فردی با مراجعه به پلیس آگاهی اعلام کرد که دزدان شبانه وارد منزلش شده اند و مبلغ ۳۳۰ هزار تومان وجه نقد را به همراه ۲ دستگاه گوشی تلفن ربوده اند.

سرهنگ عباس صارمی افزود: در پی اعلام وقوع این سرقت، گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعلام شده واقع در منطقه شاندیز عزیمت کردند که هنگام انجام تحقیقات کپی یک شناسنامه که داخل منزل افتاده بود توجه کارآگاهان را به خود جلب کرد.

وی گفت: کارآگاهان با پیگیری مشخصات کپی شناسنامه که احتمال می دادند مربوط به سارقان منزل باشد موفق شدند محل سکونت مالک شناسنامه را در روستای زشک شناسایی کنند.

اما وقتی کارآگاهان به روستای زشک عزیمت کردند مشخص شد که فرد تحت تعقیب به مشهد گریخته است.

بنابراین تحقیقات فنی و پلیسی در این رابطه ادامه یافت تا این که کارآگاهان مخفیگاه این فرد را در شاندیز پیدا کردند و با هماهنگی مقام قضایی و در یک عملیات غافلگیرانه او را به دام انداختند.

سرهنگ صارمی خاطرنشان کرد: جوان ۲۴ ساله که از افراد حرفه ای در سرقت است، در بازجویی ها اعتراف کرد که به همراه ۲ برادر و یکی از دوستانش از مدت ها قبل به سرقت روی آورده اند.

رئیس پلیس طرقبه و شاندیز افزود: ۳ متهم دیگر این پرونده نیز در پی اعترافات متهم دستگیر شده در چند عملیات جداگانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی تصریح کرد: متهمان این پرونده تا کنون به ۱۷ فقره سرقت از منازل، احشام، اموال داخل خودرو و… اعتراف کرده اند؛ این در حالی است که بازجویی از آنان همچنان ادامه دارد.

جوان آنلاین – آخرین عناوین حوادث

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.