کیبوردی برای گوشی‌های “آیفون”+عکس

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

یادش بخیر همین چند سال قبل بود که همه‌ی ما گوشی های داشتیم که کم و بیش همه شبیه هم بودند. گوشی‌های با صفحه نمایش و کیبورد‌های شبیه هم.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه بازار باشگاه خبرنگاران، الان همه‌چیز عوض شده، همه چیز پیشرفته تر شده و موبایل‌ها هم سردمدار این سرعت می باشند. این روزها دیگر بازار گوشی‌های کیبورد دار رونقی ندارد دنیا دنیای تاچ و گوشی لمسی شده است.
 
اما، به نظر می‌رسد هنوز هم کسانی می باشند که گوشی هوشمند و کیبورد را با هم می‌خواهند و شاید شما بگویید که این دو در یک اقلیم نگنجند اما Ryan Seacrest این کار را ممکن کرده است.
 
این شخص توانسته تا برای کسانی که کیبورد های مجازی را دوست ندارند فناوری تولید کرده کند که می‌تواند یک صفحه کلید فیزیکی برای شما مهیا کند. این فناوری روی گوشی‌های آیفون ۵ اس کاربرد دارد.
 
کاربران این اسمارت فون می‌توانند با صفحه کلیدی همانند گوشی های بلک بری عمل تایپ را انجام دهند. نام این محصول Typo Keyboard است.
 

در واقع این فناوری نوعی کاور کیبرد دار است که می تواند از طریق قابلیت بلوتوث به آیفون ۵ اس شما متصل شود. این کیبرد اگر روی دکمه HOME را می پوشاند و عملا دسترسی ما به این دکمه را غیر ممکن می سازد. اما نگران نباشید.
 
Typo بر روی صفحه کلید خود، کلید‌های میان‌بر را نیز طراحی کرده است که مشکل شما را حل خواهد کرد.
 
فعال شدن نور پس زمینه در محیط های کم نور به صورت خودجوش که همه‌ی دکمه ها را روشن می‌کند نیز از قابلیت‌های جالب این کیبورد است.
 

قرار است این محصول در نمایشگاه CES معرفی و رونمایی گردد. قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول ۹۹ دلار است.

انتهای پیام/

منبع:خبرگزاری دانشجو


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.