کیف قاپی که رمز عبور حساب بانکی را بدست آورد

هیچ گاه رمز عابر بانک خود را همراه کارت عابر بانکی تان قرار ندهید و در صورت لزوم آن را در مکان دیگری نگهداری کنید و همچنین در صورت سرقت یا مفقودیت کارت عابر بانک بلافاصله متصدیان بانک را مطلع تا جلوی حساب شما را مسدود نمایند.

رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی از دستگیری سارقی که با پول‌های سرقتی قصد خوشگذرانی در شمال کشور را داشت، خبر داد.
پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی در رابطه با سرقت میلیونی از حساب عابر بانکی گفت: خانمی که کیفش توسط سارقی به سرقت رفته بود و عابر بانک وی نیز به همراه رمز آن نیز در کیف بوده ، جهت گزارش سرقت میلیونی از حساب عابر بانک به این پلیس مراجعه و پس از تنظیم شکوائیه بلافاصله موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتای این استان قرار گرفت.
وی افزود: بنا بر اظهارات شاکیه مشخص شد کارت عابر بانک وی به همراه رمز آن در کنار هم موجود بوده که سارق بلافاصله بعد از سرقت با در اختیار داشتن کارت عابر و رمز آن، حساب عابر شاکیه را خالی کرده است.
رئیس پلیس فتا خراسان رضوی در ادامه افزود: کارشناسان این پلیس ، بلافاصله با استعلام‌های انجام گرفته و شگردهای فنی، پلیسی و اطلاعاتی ، توانستند متهم را ظرف مدت کوتاهی شناسایی و در یک عملیات غافلگرانه دستگیر و به مقر پلیس فتا دلالت داده شد.
این مقام انتظامی بیان کرد: در ابتدا متهم منکر هر گونه سرقتی بود ولی با مشاهده دلایل و شواهد فنی پلیس لب به اعتراف گشود و بزه انتسابی خود را پذیرفت .
پلیس فتا هشدار داد: هیچ گاه رمز عابر بانک خود را همراه کارت عابر بانکی تان قرار ندهید و در صورت لزوم آن را در مکان دیگری نگهداری کنید و همچنین در صورت سرقت یا مفقودیت کارت عابر بانک بلافاصله متصدیان بانک را مطلع تا جلوی حساب شما را مسدود نمایند.
منبع:
پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.