کینه‌توزی دشمنان اسلام از دستان تروریست‌های تکفیری پدیدار شده است

۱۴اردیبهشت،

بیانیه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در پی هتک حرمت به مقدسات مذهبی مسلمانان؛

فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با صدور بیانیه‌ای اقدام گروهک‌های تروریستی در اهانت به آرامگاه صحابه پیامبر (ص) را محکوم کردند.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای اقدام تروریست‌های تکفیری در سوریه مبنی‌بر هتک حرمت قبر حجربن عدی و اماکن مقدس و مذهبی مسلمانان را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

مخالفان اسلام و قرآن که درطول تاریخ ، مکنونات قلبی و کینه توزی خود را در قالب جنگ‌ها، جنایت‌ها، تخریب‌ها و ترور مروجین و مبلغین دین مبین اسلام نشان داده بودند، بار دیگر ظهور یافته و این بار مزار پاک صحابی پیامبر اعظم (ص) را نشانه گرفته‌اند.

تخریب وحشیانه قبه و بارگاه حُجر بن عَدى  صحابى بزرگ پیغمبر اکرم(ص) و یار وفادار امیرمؤمنان على(ع)، که در برابر نظام طاغوتی بنى‌امیه قیام کرد ، نه تنها با هیچ یک از معیارهاى اسلامی هم‌خوانی ندارد ، بلکه با معیارهای انسانی نیز سازگار نیست و بیش از از پیش نمایانگر سرسپردگی گروهک‌های تکفیری به آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

نور خداوند هیچگاه خاموش نمی‌شود و با این دسیسه ها محبوبیت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و یاران وفادار آنها خدشه‌دار نشده بلکه خلاف انتظار و خواسته دشمنان، عشق به ائمه اطهار و یاران گرانقدر آنها افزایش پیدا می‌کند.

بدون شک دست انتقام خداوند متعال از گروه‌های تروریستی که در سوریه دست به چنین اقدامات وحشیانه‌ای می‌زنند، انتقام سختی می‌گیرد و استکبار جهانی و عمال عربی وابسته به آنان که مى‌خواهند با تشویق کردن این جنایات، جنگ مذهبى و فرقه‌اى در میان مسلمین ایجاد کنند، باز هم شکست خواهند خورد و موج بیدارى اسلامى همچنان بر ساحل ناامن دشمنان اسلام و قرآن خواهد کوبید.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.