کیهان: خاتمی از سوی نظام و مردم، در مظان خیانت قرار دارد

۱۵اردیبهشت،

خاتمی به بهانه بودن موسوی و کروبی در حصر می‌گوید که از نامزدی در انتخابات احساس رضایت نمی‌کند. او در حالی که پیش از این در جمع بعضی مشاورانش نسبت به رد صلاحیت قطعی خود اظهار نگرانی کرده، دیروز در ملاقاتی گفته است: من دارم فکر می‌کنم، آنچه که مهم است این است که می‌توانم خدمت کنم یا نه؟ می‌گذارند یا نه؟ با آمدنم دل‌ها از هم دورتر می‌شوند یا خیر؟ اما یک مسئله شخصی هم ذهن مرا به خود مشغول کرده است و آن این که من تا وقتی که آقایان موسوی و کروبی در حصر می باشند و نیروهای ارزنده فراوانی در زندان و محدودیت، آیا می‌توانم خودم را راضی کنم که در عرصه مسئولیت اعلام آمادگی کنم؟ این به معنی عدم شرکت در انتخابات نیست، باید فردی بیاید که در همه جهات در خود احساس رضایت کند.

او همچنین خواستار عبور حکومت و جامعه از سوءظن موجود نسبت به یکدیگر شده و این در حالی است که شخص وی از سوی نظام و مردم، در مظان خیانت قرار دارد و بر تداوم این خیانت و جفا در حق ملت و کشور نیز اصرار می‌ورزد.

خاتمی این را هم گفته که دولت هاشمی به توسعه سیاسی توجه نداشت و ما این موضوع را مورد توجه قرار دادیم.

گفتنی است که پیش از این اطرافیان خاتمی اعلام می‌کردند که وی از یکسو نمی‌خواهد رد صلاحیت رسمی نظام را در کارنامه خود داشته باشد و از سوی دیگر نمی‌خواهد این نگرانی وی علنی شود و از این روی دنبال بهانه‌ای می‌گردد تا عدم نامزدی خود را به حساب دیگری بنویسد و این در حالی است که او قبلا در انتخابات مجلس نهم شرکت کرده و بدون بهانه امروزی دربارهٔ حصر موسوی و کروبی در یکی از روستاهای دماوند رای داده بود!

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.