کی روش پیگیر وضعیت جباری شد

سرمربی تیم ایران اعتقاد ویژه ای به مجتبی جباری دارد و اعلام کرده است که این بازیکن می تواند در خط میانی به وی یاری برساند.

وی پس از مصدومیت فصل پیش جباری از مربیان تیم استقلال انتقاد فراوان کرد و حتی اعلام داشت که اعضای کادر فنی این تیم در خصوص شرایط استفاده و درمان این هافبک تمام مسایل را رعایت نکردند و این موضوع باعث شده که جباری با تشدید مصدومیت روبرو شود.

وی به همین دلیل جویای وضعیت هافبک آبی ها شد و حتی به صورت تلفنی با وی گفتگو کرد تا شدت مصدومیت و وضعیت نهایی وی را جویا شود از طرفی کی روش اعلام کرده بود که در صورت عدم مصدومیت قصد دارد جباری را به تیم ملی دعوت کند تا در اردوی تیم ملی آماده شود اما جریان مصدومیت دوباره این بازیکن، سرمربی تیم ملی را ناامید کرد و حتی اعلام شد که کی روش در این خصوص به مسئولان و مربیان این تیم خرده گرفته است که شرایط جباری را به صورت ایده آل پیش نمی برند تا وی با امکانات لازم و شرایط ویژه برای بازی کردن آماده شود و دوران مصدومیت را پشت سر بگذارد.

وی مدعی شده که شرایط نامناسب این بازیکن در فصل گذشته و بازی کردن در ترکیب تیم در حالیکه باید به استراحت می پرداخت در این مصدومیت دخیل است.

شایان ذکر است، سرمربی تیم ملی اعلام کرده است که برای حضور در جام جهانی روی حضور جباری حساب باز کرده است و منتظر پایان دوران مصدومیت این بازیکن است./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.