گاردریلی با قابلیت تبدیل به پارکینگ +عکس

۱۸اردیبهشت،

پیدا کردن محل پارک برای دوچرخه سواران یکی از سخت ترین کارهاست. این اشخاص همیشه باید به دنبال درخت یا میله ای باشند که بتواند وسیله را به آن زنجیر کرد.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، یکی از مشکلاتی که دوچرخه و موتورسوارها همیشه با آن روبرو می باشند نبود محلی مناسب برای پارک وسیله نقلیه است به طوری که آن ها همیشه باید یک درخت یا میله ای را پیدا کنند و موتور خود را به آن زنجیر کنند.

یکی از ایده های جالبی که به تازگی برای حل این مشکل اراه شده است استفاده از طرح فنس های پارکینگی است. دراین طرح محافظ های کنار خیابان قابلیت این را دارند که به پارکینگ هایی مناسب برای دوچرخه تبدیل شوند.

دانش اموزان دانشگاهی در کره جنوبی این طرح را ارائه داده اند که در آن ستون های محافظ از جای خود خارج می شوند و با داشتن فضای مناسب برای نگه داری چرخ دوچرخه یا موتور به پارکینگی امن تبدیل می شوند.

این ایده با توجه به اینکه دوکار را همزمان انجام می دهد به عنوان روشی بسیار برای صرفه جویی در هزینه ساخت، فضای محیط و … شناخته میشود. استفاده از این محافظ ها همچنین می تواند مشکل پارک را نیز به کلی حل کند همچنین شهر را به یک نظم خاص می رساند.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.