گالیانی :حتی ۱۲ میلیون هم برای کاکا نمی دهیم !

سایت گل – آدریانو گالیانی نظرش را در مورد پیوستن کاکا به میلان اعلام کرد . وی گفت :" نمی توانیم برای کاکا حتی ۱۲ میلیون یورو هم بپردازیم . مسائل اقتصادی ما چنین اجازه ای را نمی دهند . "
به گزارش گل در حالیکه میلانی ها به شدت نگران فصل آتی هستند ، این ایتالیایی کهنه کار همچنان مشغول چانه زنی است . او می گوید :" ما دوست داریم این بازیکن را داشته باشیم اما نمی توانیم دست به کار دیوانه واری بزنم . کاکا اسطوره میلان است اما باید با مغزمان عمل کنیم و نه قلبمان . "
در عین حال ماسیمیلیانو آلگری ، مربی میلان در مورد انتقال احتمالی کاکا به میلان پیش از بازی با رئال مادرید صحبت کرد . وی گفت :" این تصمیم هیئت مدیره است . باید دید که در آینده چه می شود . تا ۳۱ آگوست هر اتفاقی محتمل است و هر چیزی می تواند رخ دهد . "
اما مورینیو. او بعد از درخشش کاکا در مسابقه شب گذشته پیغام مستقیمی را به گالیانی فرستاد و گفت :" اگر کاکا بخواهد بماند خوشحال می شوم و اگر بخواهد بروم هم خوشحال می شوم . در زمین های فوتبال ، بازیکنان هر جا که بخواهند بازی می کنند . او بازیکن بسیار خوبی است . آماده است تا در بهترین سطحش باشد . اگر تصمیم بگیرد که بماند عالی است . اگر بماند هم عالی است اما ما بیرونش نمی کنیم . اگر او را می خواهند ، پولش را باید بپردازند . "

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.