گجت‌هایی برای تفریحات آبی در تابستان گرم

فصل گرم تابستان هم از راه رسیده و همه ما را به فکر برنامه‌هایی برای تفریح و سرگرمی انداخته است.

به گزارش دنیای اقتصاد در این میان، محصولات دیجیتال معمولا بهترین همراهان می‌توانند باشند، ابزارهایی کاربردی و جالب برای روزهایی با گرمای کلافه کننده. از آنجایی که در سال‌های اخیر تابستان‌ها گرم‌تر شده‌اند، تمایل به ورزش‌ها و تفریحات آبی هم بیشتر شده است. درست به همین دلیل است که کاربران علاقه بیشتری به خرید گجت‌ها و محصولات دیجیتال ضدآب پیدا کرده‌اند و به این ترتیب بازار این محصولات رونق بیشتری گرفته است. حالا اگر شما هم جزو این دسته از کاربران هستید می‌توانید با ما همراه شوید تا چند گجت ضد آب جدید را بشناسید.

احتمالا ضبط صوت‌های قدیمی را یادتان هست. مدل امروزی و مدرن آن Boomboxها هستند که با مدل‌ها و طرح‌های مختلف در بازار عرضه می‌شوند.
مدل Eco Terra از این محصولات طراحی جالبی داشته و کاملا ضدآب است. این دستگاه با انواع iPhone، موبایل‌های آندرویدی و دستگاه‌های Mp3 Player سازگاری داشته و دارای محفظه‌ای برای قرار دادن دسته کلید و لوازم همراه کاربران است تا به این ترتیب یک گردش واقعی را بدون کیف و لوازم همراه اضافی تجربه کنند.

این دستگاه همچنین مجهز به دو اسپیکر داخلی بزرگ و قدرتمند است که صدا را به صورت استریو و با کیفیت مناسبی برای کاربرانش پخش می‌کند. این دستگاه در حال حاضر با قیمت ۱۵۰ دلار به بازار عرضه شده است و به فروش عمومی می‌رسد.
حالا اگر همچنان ترجیح می‌دهید که با تبلت محبوب‌تان یعنی iPad تفریح کنید و به شنا بروید، می‌توانید از کاور جدید شرکت Case Logic برای این محصول استفاده کنید. این کاور ضدآب بوده و iPad شما را از آسیب‌های احتمالی در کنار ساحل یا استخر حفاظت می‌کند. این کاور جالب هم در حال حاضر با قیمت ۸ دلار در بازار عرضه می‌شود.
در این میان، یک دوربین فیلمبرداری دیجیتال کوچک و جمع جور با بدنه‌ای ضد آب هم می‌تواند کمک خوبی باشد. این دوربین که شرکت Kodak آن را به تازگی به بازار معرفی کرده است، قابلیت فیلمبرداری و کار تا عمق ۱۰ فوتی آب را داشته و ساختاری ضد‌گرد و غبار، ضد ضربه و مقاوم دارد.

این دوربین دارای تکنولوژی تشخیص چهره هوشمند بوده و قابلیت فیلمبرداری در نور کم را هم دارد. این محصول در حال حاضر با قیمت ۷۰ دلار در بازار به فروش می‌رسد.

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.