گذری بر زندگی امام حسن عسگری(ع) در “پیشوای یازدهم”

۳۰م دیماه ،

گذری بر زندگی امام حسن عسگری(ع) در “پیشوای یازدهم”

جام جم آنلاین: “پیشوای یازدهم” در روز شهادت امام حسن عسگری علیه السلام از شبکه جهانی صدای آشنا پخش می گردد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی و امورمخاطبان شبکه جهانی صدای آشنا، “پیشوای یازدهم” به بیان زندگی، امامت، ولایت، کرامات، و نحوه شهادت امام حسن عسگری علیه السلام می پردازد.

حجت الاسلام و المسلمین صادق گلزاده کارشناس این ویژه برنامه است.تیمور کوشکی سردبیر و گوینده، فاطمه بی تقصیر نویسنده، و رویا ولی زاده تهیه کننده، در این ویژه برنامه همراه شما می باشند.

“پیشوای یازدهم” که در گروه دین و اندیشه تولید شده، را روز یکشنبه یکم بهمن ساعت ۱۱:۰۰ به وقت تهران برابر با ساعت ۰۷:۳۰ به وقت گرینویچ از کانال اروپای شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.

“برگ افتخار” در یوم الله دهه فجر

“برگ افتخار” در ایام دهه فجر به این موضوعات می پردازد.

بررسی دلایل وعوامل اصلی واهداف برپایی حکومت اسلامی ایران؛
تبیین مبانی وپایه های اولیه انقلاب اسلامی؛
تاکید بر رهبری واحدوپیروی مردمی واسلامی پیروان رهبری اسلامی؛
بیان اتفاقها و وقایع ویژه راهبردی انقلاب اسلامی؛
تفسیراهداف انقلاب برمبنای برقراری حکومت الهی واسلامی؛
بررسی رویکردبین المللی دربیان برپایی انقلاب اسلامی ایران پس ازآن وقبل ازآن؛
و فرآیندسیاسی پیروزی انقلاب اسلامی درابعادداخلی وبین المللی.

دکترمیرطاهر، قنادباشی و دکتر تهرانبند، کارشناسان این ویژه برنامه اند.رویا ولی زاده نویسنده، سردبیر و تهیه کننده، راضیه طالب زاده گوینده و سمیه نجفی گزارشگر، در این ویژه برنماه همراه شما می باشند.

“برگ افتخار” را که در گروه اتفاقها و تحلیل بین الملل تولید شد، از یکم تا بیست و دوم بهمن ساعت ۱۶:۰۰ به وقت تهران برابر با ساعت ۱۲:۳۰ به وقت گرینویچ از کانال اروپای شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.

صدای ایرانیان خارج از کشور را از رادیو صدای آشنا بشنوید

مدیرکل امورایرانیان وزارت‎امورخارجه با حضور در شبکه جهانی صدای آشنا، مقدمات همکاری های دوجانبه را فراهم آورد.

در نشستی که با حضور کاظم زاده مدیر شبکه جهانی صدای آشنا و سجادی مدیرکل امورایرانیان برگزار شد، مقدمات انعقاد تفاهم نامه‎ای جهت تولید برنامه‎هایی با مضامین آموزشی، اخطاری، فرهنگی و علمی، میان رادیو صدای آشنا و اداره‎کل امورایرانیان وزارت‎امورخارجه فراهم شد.

در این جلسه تصمیمات طرفین بر آن شد که برنامه سازان صدای آشنا برای تولید آنی و به روز برنامه هایی با رویکرد اطلاع رسانی، در مجموعه اداره امورایرانیان وزارت‎امورخارجه حضور دائمی پیدا کنند.

همچنین در رابطه با ایجاد فرستند FM شبکه جهانی صدای آشنا در بعضی از کنسولی ها و سفارتخانه های ایران در خارج از کشور، تولید نشریه مجازی و بولتن هفتگی پایگاه اینترنتی صدای آشنا، ارسال اطلاعیه ها و ابلاغیه های مهم مربوط به امورایرانیان از طریق صدای آشنا برای هموطنان خارج از کشور، تولید برنامه در زمینه های مهاجرت و فرصت های اقامت، مسائل نظام وظیفه، ارتکاب جرائم، ازدواج، و …، صحبت هایی فی ما بین رد و بدل شد.

در این جلسه، مضیفیان مشاورمدیرشبکه و مدیر روابط عمومی، قربانی مدیر طرح و ارزیابی، اسدی مدیر پخش و نظارت، روحانی اطلاعات و برنامه ریزی صدای آشنا، و اویسی سرپرست اداره امورایرانیان وزارت امورخارجه نیز حضور داشتند.

نشانی وب پایگاه اینترنتی شبکه جهانی صدای آشنا www.sedayeashna.ir

شماره تماس روابط عمومی ۲۲۱۶۴۱۳۱ ، ۲۲۶۵۲۳۲۷


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.