گذری بر عملکرد سامانه ۱۳۷ در خرداد ماه سال ۹۲

۲۱خردادماه،

مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری منطقه ۱۸، از عملکرد سامانه ۱۳۷ در نیمه اول خرداد ماه سال ۹۲ در این منطقه خبر داد.

امید سلیمانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری منطقه ۱۸، با افزایش صد در صدی بررسی و ارزیابی پیام‌های شهروندی در نیمه اول خرداد ماه عملکرد مناسب و مثبت را به خود اختصاص داده است.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: در طی ارزیابی و بررسی‌های سامانه ۱۳۷ بهترین عملکرد در رضایتمندی شهروندان و ناحیه ۷ با ۳۹ ساعت بهترین رتبه را در سرعت کار داشته است.
سلیمانی با اشاره به عملکرد سامانه ۱۳۷ شهرداری منطقه ۱۸ در نیمه اول خرداد ماه  گفت: در نیمه اول خرداد ماه سال ۹۲، تعداد ۲ هزار و ۲۸۸ پیام شهروندی ارسال شده که شهرداری ناحیه ۱ با ۶۰۹ پیام و حوزه معاونت عمران با ۴ پیام بیشترین و کمترین دریافت پیام‌های شهروندی را به خود اختصاص داده است.
وی ادامه داد: پیام‌های ارسالی به سامانه ۱۳۷ شامل ناحیه ۲، ۵۵۲ پیام، ناحیه ۴، ۴۱۰ پیام، ناحیه ۳، ۳۷۶ پیام، ناحیه ۵، ۳۰۴ پیام، ناحیه ۷، ۲۶ پیام، ناحیه ۶، ۱۷ پیام، حوزه امور شهری ۹ پیام، حوزه حمل و نقل ترافیک ۶ پیام، حوزه فرهنگی و اجتماعی ۵ پیام و در جایگاه‌های دوم تا دهم است.
سلیمان در پایان با اشاره به عملکرد سامانه ۱۳۷ در خرداد ماه افزود: دریافت ۴۴۰ پیام رضایتمندی شهروندان، ۳۹۸ پیام تکراری و ۲۴۵ پیام عدم ارتباط، ۹۹٫۸۰ درصد رضایتمندی شهروندان و ناحیه ۵ ،۳۹ ساعت کار در ناحیه ۷، عملکرد سامانه ۱۳۷ در نیمه اول خرداد ماه سال ۹۲ است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.