گرایی و کارآمدی نکته مورد توجه در لیست وزرای پیشنهادی

فروردین ۱۴۰۳

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: لازمه اداره کشور انباشت تجربه مدیریتی و کارآمد بودن کابینه است که در لیست وزرای پیشنهادی این موارد لحاظ شده است.

“غلامعلی دهقان” سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به ویژگی‌های لیست وزرای پیشنهادی رئیس جمهور به مجلس گفت: لازمه اداره کشور انباشت تجربه مدیریتی و کارآمد بودن کابینه است که در لیست وزرای پیشنهادی، این موارد لحاظ شده است.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه با اشاره به تجربه ناموفق جوانگرایی در دولتهای نهم و دهم، اظهار داشت: میانگین سنی بالای کابینه پیشنهادی، یک نقطه قوت برای دولت یازدهم محسوب می‌شود.

دهقان با اشاره به حضور ۶ وزیر کابینه‌های قبلی و چندین معاون وزیر اسبق در لیست وزرای پیشنهادی بیان داشت: تجربه بالای اکثریت اعضای دولت تازه سبب تسریع در روند حل مشکلات کشور می‌شود.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه افزود: در دولت یازدهم معاونین وزرا را میانسالان و مشاورین  وزرا را جوانان تشکیل می‌دهند.

دهقان ادامه داد: وعده انتخاباتی دکتر روحانی مبنی بر فراجناحی بودن دولت یازدهم با چیدمان کابینه پیشنهادی به مجلس، تحقق یافت.

دهقان در پایان با پیش بینی اخذ رای اعتماد اکثریت وزرای پیشنهادی از مجلس، خاطر نشان کرد: دکتر روحانی با رعایت اصل تفکیک قوا به دیدگاه‌های نمایندگان مجلس در قبال وزرای پیشنهادی، احترام می‌گذارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.