گردان: مشکلی با پرسپولیس نداشتم

۲۹ام بهمن ،

شهاب گردان پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی در پاسخ به خبرنگاران گفت: حس خاصی در این بازی نداشتم ما فقط می‌خواستیم که پیروز شویم تا فاصله امتیازی‌مان را با استقلال کم کنیم که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

وی دربارهٔ رکورد بسته نگه داشتن دروازه‌اش که در این بازی شکسته شد نیز گفت: راستش را بخواهید حساب نکردم که چند دقیقه گل نخورده بودم ولی اگر در این بازی هم می‌توانستم دروازه تیمم را بسته نگه دارم خیلی خوب می‌شد.

گردان دربارهٔ صحنه مشکوک پنالتی که در آن وی با ولاتکو بازیکن پرسپولیس برخورد کرد، گفت: باید صحنه را دوباره ببینم. به هر حال من با یک دست شیرجه رفتم که حداقل برخورد را با او داشته باشم. فکر می‌کنم که به مهاجم پرسپولیس برخورد کردم اما برخوردم آن طور نبود که پنالتی باشد.

وی در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا مشکلش با پرسپولیس حل شده است یا خیر گفت: من مشکلی با پرسپولیس نداشتم، اختلاف من با ژوزه بود که او هم دیگر در پرسپولیس نیست. در آن زمان هم من با او مشکلی نداشتم بلکه ژوزه با من مشکل داشت.

وی در پایان دربارهٔ شعارهای هواداران پرسپولیس دربارهٔ او گفت: طبیعی است که وقتی در زمین حریف بازی می‌کنی، تماشاگران میزبان حس خوبی نسبت به شما نداشته باشند. این مسئله در همه جای دنیا وجود دارد اما خدا را شکر می‌کنم که امروز حرف بدی از هواداران پرسپولیس نشنیدم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.