گروسی: دفاع استقلال ضعیف بود/ الهلال خوب پرس می‌کرد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌ها در خط دفاعی مقابل الهلال عربستان دچار مشکلاتی شد و در پایان بازی را واگذار کرد.

محسن گروسی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شکست آبی‌پوشان مقابل الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان‌ آسیا اظهار کرد:‌ این نتیجه، نتیجه‌ای نیست که استقلال را خوشحال کند. در نیمه اول استقلال عملکرد بدی نداشت و چند موقعیت خوب به دست آورد و الهلال، روی یک اشتباه به گل رسید.

او ادامه داد: در نیمه دوم تیم استقلالی‌ها نتوانستند حتی چهار پاس پی در پی به یکدیگر بدهند و توپ‌ها خیلی زود لو می‌رفت. الهلال پرس خوبی انجام داد و بازیکنان ما هم نمی‌توانستند از این پرس رهایی پیدا کنند.

گروسی افزود: استقلال در خط دفاع خوب بازی نکرد و مهاجمان ما نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند. استقلال توانست چند موقعیت برای خود بسازد اما از هیچکدام نتوانست استفاده کند. به نظر من دروازه‌بان الهلال در گل نخوردن تیمش تاثیر زیادی داشت.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان تاکید کرد: وقتی بازیکنان فصل گذشته استقلال که در امر گلزنی تیم نقش داشتند، در جمع تیم حضور نداشته باشند، شرایط به این شکل می‌شود اما به طور کلی استقلال نشان داد که می‌تواند در آینده عملکرد بهتری داشته باشد. این تیم قبل از این دیدار، بازی دوستانه خاصی نداشت و شاید از آمادگی ایده‌آل برخوردار نبود اما در آینده می‌تواند شرایط بهتری برای آبی‌ها رقم بخورد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.