گروه ˝دستان˝ به صحنه می‌رود

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

گروه ˝دستان˝ با خوانندگی سینا سرلک به زودی در تهران به اجرای برنامه می‌پردازد.

سینا سرلک، خواننده در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی ممتاز نیوز گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم که این کنسرت به زودی در تهران برگزار می‌شود.

این خواننده در ادامه بیان کرد: در این کنسرت به همراه گروه “دستان” به اجرای برنامه می‌پردازم و قرار است این کنسرت به همت شرکت ققنوس برگزار شود که هم اکنون در حال تمرین با اعضای گروه هستیم.

سرلک گفت:در این کنسرت حمید متبسم (تار و سه‌تار)، حسین بهروزی‌نیا (بربط)، سعید فرج‌پوری (کمانچه)، پژمان حدادی (تنبک و سازهای کوبه‌ای) و بهنام سامانی (سازهای کوبه‌ای) اعضا و نوازندگان گروه دستان می باشند که قرار است من در این اجرا به عنوان خواننده حضور داشته باشم.

این خواننده در ادامه افزود: همچنین در حال ضبط یک اثر موسیقایی با عنوان “من و تو” هستیم که این آلبوم به زودی روانه بازار موسیقی می‌شود. این اثر موسیقایی شامل چهار تصنیف و دو آواز است که هم‌اکنون در حال ضبط آوازهای این اثر هستیم. همچنین به زودی خبرها دقیق انتشار یافتن این اثر انعکاس می‌یابد.

این خواننده در پایان تاکید کرد: در این اثر موسیقایی آهنگسازی قطعات توسط پیمان خازنی انجام شده است و اشعار آن از محمد‌علی بهمنی است.

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.