گروه فرشتگان در فرهنگسرای نیاوران

کنسرت موسیقی ویژه بانوان شنبه ۲۲ مهرماه برگزاری می‌شود:

زنان > ایران
گروه موسیقی «فرشتگان » به سرپرستی و خوانندگی فرشته جواهری روز شنبه ۲۲ مهر ماه به روی صحنه سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران می‌رود.

به گزارش همشهری آنلاین، «فرشتگان» موسیقی اصیل ایرانی با تصنیف های دوره قاجار را در این برنامه اجرا خواهند کرد.

این برنامه در دو قسمت تهیه دیده شده، بخش نخست در دستگاه چهارگاه شامل قطعاتی چون پیش درآمد استاد شهنازی، در آمد و آواز چهارگاه با شعر شفیعی کدکنی، تصنیف صبا، ساز و آواز زابل، رنگ بیگچه خوانی و تصنیف قدیمی بتا به روایت رضا قلی خان است و در قسمت دوم گروه فرشتگان پیش در آمد استاد صبا، تصنیف نادیده رخت، آواز بیات راجه با شعر خیام، رنگ استاد نی داود و آواز عشاق، تصنیف ساقی و قطعه ایران را با شعر ملک شعرای بهار و آهنگ درویش خان را به روی صحنه می‌برند.

فرشته جواهری خواننده گروه است و پریسا کاشفی صابری نوازنده تار و مدیر گروه نوازندگان، المیرا مردانه نوازنده کمانچه و سمیرا مهر افشا نوازنده تنبک گروه هستند.

گروه «فرشتگان» در گوشه هایی از بروشور این برنامه آورده اند: در این کنسرت دستگاه غرور برانگیز و وجد آور چهارگاه و اصفهان که ذوق و آرامش را به ارمغان می‌آورد؛ انتخاب شده است تا سفری موسیقیایی همراه تپش قلب های عشق ورز را آغاز کنیم و به قول خواجه شیراز ؛دمی ز دنیا و شر و شورش بیاساییم.

گروه موسیقی «فرشتگان» ویژه بانوان در روز شنبه ۲۲ مهر ماه ساعت ۱۸:۳۰ به روی صحنه سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران می‌روند.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.