گروه پدرام درخشانی در آلمان کنسرت می‌دهد

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

به خوانندگی بامداد فلاحتی

نوازنده سنتور و آهنگساز موسیقی تلفیقی از برگزاری کنسرت گروه خود در کشور آلمان خبر داد و گفت: به‌زودی برای برگزاری این کنسرت به همراه اعضای گروه خود به این کشور سفر می‌کنم.

پدرام درخشانی؛ نوازنده سنتور و آهنگساز موسیقی تلفیقی در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین با اعلام خبر کنسرت گروه خود در آلمان گفت: قرار است طی روزهای ۲۰ و ۲۱ مهرماه همراه با اعضای گروه خود برای برگزاری کنسرت به آلمان سفر کنیم و به اجرای قطعاتی که تاکنون در آلبومهای رومی اجرا شده بپردازیم.

این نوازنده چیره دست سنتور در ادامه افزود: در این کنسرت منتخبی از قطعات آلبومهای رومی توسط بهترین نوازنده های ایران که با من همراه می باشند، به اجرا در می آید . تعداد این قطعات ۱۴ قطعه است و کورش بابایی(کمانچه)، رضا تاجبخش(پیانو)، آرش پژند مقدم(درامز)، دارا دارایی(گیتار) و ارژنگ عطاء الهی نوازندگانی می باشند که در این کنسرت در کنار من حضور دارند.

درخشانی ادامه داد: در این کنسرت با صدای بامداد فلاحتی رو سن می رویم و مانند همیشه قطعاتی تلفیقی را اجرا می کنیم . در واقع می توان گفت این کنسرت نیز یک کنسرت تلفیقی است و رنگ و بوی آن مانند دیگر کنسرت‌های ما فضایی متفاوت از کنسرتهای روز جامعه دارد.

کنسرت تلفیقی گروه پدرام درخشانی روزهای ۲۰ و ۲۱ مهرماه در کشور آلمان به آهنگسازی و سرپرستی پدرام درخشانی و خوانندگی بامداد فلاحتی روی برگزار خواهد شد.
پایان پیام/۴۳


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.