گریه‌هایی که یک خیابان در پایتخت را به هم ریخت

اردیبهشت ۱۴۰۳

دختری که در یکی از خیابان‌های پایتخت در حال گریه کردن بود، در بین هق هق کردن راز یک سرقت بی‌رحمانه را فاش کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران: هر کسی می تواند در هر لحظه از شبانه روز و هر نقطه ای مورد حمله سارقان و زورگیران قرار گیرد که اموال شخصی، از جمله تلفن همراه مردم را به سرقت می برند.

سرقت تلفن همراه معضلی است که هر روزه خبر هالی متعددی از آن در سطح جامعه به گوش می رسد.

گاهی اوقات این سرقت ها منجر به درگیری های شدیدی می گردد به طور مثال چند روز پیش که درحال رفتن به سمت خانه بودم متوجه ناله های دختری در خیابان شدم که مردم را دور خود جمع کرده بود.

دختر جوان که لباسش پر از خاک شده بود و دائما گریه می‌کرد و از ترس به لکنت زبان افتاده بود، برای مردم تعریف کرد: دو جوان سوار بر موتور سیکلت برای تماس خواستار گوشی تلفن او شده بودند ولی وی به سبب اینکه از آن دو جوان ترسیده بود از دادند گوشی همراه صرف نظر کرد و به راهش ادامه داد.

بعد از این ماجرا دختر جوان در حال صحبت با والدینش بود که ناگهان پسران جوان به سمت دختر جوان حمله ور شدند و بدون توجه به جیغ و فریاد‌های دختر جوان تلفن همراهش را به زور گرفته و متواری شدند.

در حالی که دخترک گیران از این این اتفاق توسط بستگانش سوار می‌شد، کمی آن طرف تر ملاحظه کردم که شاید این دستفروشان کنار خیابان همان گوشی‌های بفروشند که به قیمت اشک‌های یک دختر دیگر به دست آمده باشد.

گفتنی است، این گوشی های سرقت شده معمولا به فروش می رسد بنابر این کارشناسان تاکید دارند که اشخاص باید در خرید گوشی ها دقت داشته باشند تا نسبت به خرید مدارک معتبر و دارای ضمانت نامه اقدام کنند زیرا نهایتا فردی که گوشی را بدون فاکتور خریداری کرده مقصر و مجرم شناخته می گردد.

بنابراین سعی کنید که تلفن همراه خود را در خیابان کمتر در دست بگیرند زیرا که سارقین در کمین می باشند، علاوه بر این موضوع هنگام خریداری گوشی به مدارک آن و همچنین فاکتور دقت کرده تا مورد کلاهبرداری قرار نگیرند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.