«گرگ وال استریت» ماه نوامبر به سینماها می‌آید

۱۰م اسفند ،

به گزارش خبرآنلاین، استودیو پارامونت این فیلم را روانه سینماها می‌کند و شرکت رد گرانیت تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار آن است.
 

«گرگ وال استریت» بر مبنای کتاب خاطرات پرفروش جردن بلفورت کارگزار بورس سابق اهل لانگ آیلند ساخته شده و این روزها در مرحله پس از تولید است.
 

لئوناردو دی‌کاپریو در این فیلم نقش جردن بلفورت را بازی می‌کند که سال ۱۹۹۸ به جرم جعل اوراق بهادار و پولشویی محکوم شد و ۲۲ ماه را در زندان فدرال گذراند.
 

ترنس وینتر فیلمنامه «گرگ وال استریت» را اقتباس کرده که روایتی از ظهور و سقوط دراماتیک بلفورت در وال استریت، همین طور سبک زندگی پرآشوب و زندگی شخصی پرتلاطم او شامل اعتیادش به مواد مخدر و الکل است.
 

متیو مکاناهی، جونا هیل، ژان دوژاردن، راب راینر، کایل چندلر، مارگوت رابی، جان برنتال، کریستین میلیوتی، پی. جی. بیرن و ایتن ساپلی دیگر بازیگران «گرگ وال استریت» می باشند.
 

«گرگ وال استریت» پنجمین همکاری اسکورسیزی و دی‌کاپریو پس از فیلم‌های «دار و دسته نیویورکی»، «هوانورد»، «مردگان» و «شاتر آیلند» است. اسکورسیزی سال ۲۰۰۷ برای «مردگان» برنده جوایز اسکار بهترین فیلم و کارگردان شد.
 

استودیو یونیورسال هم تاریخ اکران تازه چند فیلم خود را اعلام کرد، از جمله فیلم اکشن «۲ Guns» با بازی مارک والبرگ و دنزل واشنگتن که بجای ۱۶ اوت، دوم اوت اکران می‌شود. «کیک-اس ۲» هم که قرار بود ۲۸ ژوئن روی پرده سینماها برود، ۱۶ اوت اکران می‌شود.
 

هالیوود ریپورتر / ۲۸ فوریه / ترجمه: علی افتخاری
 

۵۸۵۸

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.