گزارش تصویری از جزیره شخصی دیویدکاپرفیلد

دیوید کاپرفیلد صاحب چهار جزیره در قسمتهای شمالی باهاما به ارزش ۵۰ میلیون دلار می‌باشد. البته او بیشتر اوقات فراغتش را در جزیره ماشا می‌گذراند و سه جزیره دیگر را برای روز مبادا نگه داشته!

مجله اینترنتی برترین ها

   دیوید کاپرفیلد صاحب چهار جزیره در قسمتهای شمالی باهاما به ارزش ۵۰ میلیون دلار می‌باشد. البته او بیشتر اوقات فراغتش را در جزیره ماشا می‌گذراند و سه جزیره دیگر را برای روز مبادا نگه داشته! او این جزیره را هفته ای ۳۲۵,۰۰۰ دلار اجاره می‌کند و افراد مشهور دیگری مثل جان تراولتا و اپرا وینفری هم به جزیره اش می‌آیند. او آبهای جزیره را «سرچشمه جوانی» می‌نامد. می‌گویند این جزیره زیبایی نفس‌گیر فرازمینی دارد که هیچ مکانی در دنیا به زیبایی این نقطه نیست.

دیوید کاپر فیلد به عنوان تر دست بزرگ زمانه شناخته شده است و این موضوعی است که هم طرفداران و هم منتقدانش به ان اذعان دارند او با اجرای برنامه های مختلف در شبکه های تلویزیونی و جهانی و نیز کشور های مختلف نگاه دنیا را به شعبده بازی تغییر داده و تحسین بسیاری را بر انگیخته.

یکی از ویژگی های بارز او این است که شعبده بازی های قدیمی را به سبکی مدرن و جالب عرضه میکند و تمام کسانی که شاهد نمایش های او هستند دید بهتر و هیجان انگیز تری به شعبده بازی های او دارند آنچه در زیر اامده شرح مختصری از زندگی این جادوگر قرن به همراه بخشی از کار هایی است که تا کنون انجام داده .

دیوید کاپر فیلد در ۱۶ سپتامبر سال ۱۹۵۶ در شهر متاچن ایالت نیوجرسی آمریکا از پدر و مادری یهودی که از مهاجران روسیه بودند دیده به جهان گشود علاقه او به شعبده بازی از سن ۷ سالگی آغاز شد در آن زمان بود که پدر بزرگش تعدادی از ترفند های تر دستی با ورق را به وی آموخت دیوید میگوید :”پدر بزرگم استعداد نهفته من را بیدار کرد متاسفانه هیچ وقت نتوانست ببیند که من پیش چشم همگان چه کارهایی انجام میدهم اما در لحظه لحظه اجراهایم یاد و خاطره او برایم زنده است وی این مهارتش را به مدرسه نیز گسترش داد و دریافت که این قبیل کارها تا چه اندازه توجه مخاطبان زیادی به خصوص دختران را به خودش جذب میکند “


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.