گزارش تمرین آبی پوشان

تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار مقابل راه آهن در رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌کند از ساعت ۱۸ امروز در کمپ مرحوم حجازی تمرینات را پیگیری کرد. برنامه‌های آماده سازی آبی پوشان در حالی انجام شد که امیر قلعه نویی با تاخیر ۲۰ دقیقه‌ای به ورزشگاه رسید و مجید صالح همچنان در تمرینات این تیم غایب است. سیاوش اکبر پور نیز در تمرین امروز حضور نداشت زیرا این بازیکن با آسیب دیدگی مواجه است.

* هاشم بیک زاده که پس از دربی ۷۵ با آسیب دیدگی روبه رو شده بود امروز در تمرین حاضر شد و تمرینات اختصاصی را انجام داد ضمن آنکه جانواریو باز هم نتوانست در تمرینات گروهی‌ تیمش شرکت کند.

* در ابتدای تمرین بازیکنان زیر نظر حاج قاسم به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و در گروه‌های دو و سه نفر به ارسال پاس‌های کوتاه روی آوردند. بخش سوم تمرین تمرینات هجومی بود که سرمربی استقلال برای بازیکنان در نظر گرفت و حتی در بخشی از تمرین در کنار آنها پا به توپ شد.

* هنگامی که بازیکنان این بخش از تمرین را پشت سر گذاشته و روی دروازه‌ها حمله می‌کردند میلاد میداودی قصد داشت با ضربه سر توپ را وارد دروازه کند که توپ به دست وی اصابت کرد و سرمربی آب پوشان از وی خواست تا این کار را انجام ندهد و تلاش کند تا با ضربه سر به سمت دروازه ضربه بزند.

حسین یاریار مدیر عامل باشگاه هنرمندان در بخشی از تمرین نزد سرمربی استقلال رفت و حدود ۱۰ دقیقه با قلعه نویی به صحبت پرداخت.

* حدود ۳۰ نفر از هواداران تیم استقلال از تمرین امروز این تیم دیدند کردند ضمن آنکه شاهرخ بیانی و میرشاد ماجدی نیز تمرینات را از نزدیک نظاره گر شدند.

* آرش برهانی با وجود سرماخوردگی در کنار دیگر بازیکنان تیم استقلال در تمرینات گروهی شرکت کرد.

تمرینات تیم استقلال، فردا مجددا پیگیری خواهد شد و این تیم روز یکشنبه در تمرین اختصاصی این باشگاه در دیداری دوستانه به مصاف داماش گیلان می‌رود اعضای تیم داماش فردا ساعت ۱۶ به تهران سفر کنند و روز یکشنبه به مصاف استقلال بروند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.