گزارش تمرین امروز سرخپوشان/آپیا آمد;نیامد

این مطلب در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان به نقل از منبع ذکر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز درج گردیده است

حدود ۲۰ هوادار در تمرین امروز حضور داشتند. آنها با آوردن پلاکاردی در حمایت از علی کریمی منتظر این بازیکن مقابل ورزشگاه بودند

 به گزارش فوتبال آنلاین تمرین پرسپولیس از ساعت ۱۵:۱۵ امروز پشت در‌های بسته برگزار شد. در تمرین امروز شهاب گردان پس از سه روز غیبت حضور یافت و محمد قاضی نیز پس از گفت‌وگو با ژوزه به فیزیوتراپی پرداخت.

* حدود ۲۰ هوادار در تمرین امروز حضور داشتند. آنها با آوردن پلاکاردی در حمایت از علی کریمی منتظر این بازیکن مقابل ورزشگاه بودند. روی این پلاکارد نوشته بود: «گفتید پهلوان زنده را عشقه، گفتیم، می‌گوییم، می‌خواهیم و خواهیم گفت داش علی کریمی را با عشق پرسپولیس عشقه، جادوگر تولد ۳۴ سالگی‌ات مبارک.»

* یکی از نکات قابل توجه توجه امروز این بود که هواداران پرسپولیس آپیا هافبک غنایی تازه قرمزپوشان که قرار است در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کند و تست شود را با یک کارگر سیه چرده در مقابل ورزشگاه اشتباه گرفتند. در شرایطی که این کارگر قصد ورود به ورزشگاه را داشت هواداران به سمت او دویدند اما بعد از چند دقیقه متوجه شدند او کارگر ورزشگاه درفشی‌فر است. آپیا قرار است فردا در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کند.

* هواداران پرسپولیس در حالی که جلوی در ورزشگاه درفشی‌فر ایستاده بودند با ۱۲ بازیکنی که به منزل ژوزه رفته بودند در مورد کریمی صحبت‌ نمودند.

* در تمرین امروز گل‌محمدی، زاید و کنعانی غایب بودند.

* پرسپولیس فردا در دیداری تدارکاتی از ساعت ۱۵ به مصاف یک تیم لیگ یکی خواهد بود.


FootballOnline.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.