گزارش ناظر قطری از میزبانی استقلال/ بررسی کنفدراسیون از وضعیت نماینده ایران

۲۱فروردین۱۳،

اعضای تیم استقلال با شرایطی خاص روبرو شدند و این در حالی است که اعلام شده، همه چیز در خصوص بازی استقلال با الهلال در ایران به ضرر این تیم تمام شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، اعضای تیم استقلال اعلام کردند که در این بازی که به ضرر آبی ها تمام شد،‌ اعضای تیم استقلال با شرایطی ایده آل روبرو نشدند و با یک گل شکست را پذیرا شدند، اما این در حالی است که اعضای این تیم با حواشی بسیار بسیاری مواجه شدند که همه چیز را به ضرر این تیم پیش برد زیرا علاوه بر باخت به حریف عربستانی، هواداران استقلال عامل ایجاد حواشی بسیاری در استادیوم آزادی شدند و برای این تیم مشکل ساز شد.

گفتنی است، ناظر قطری این بازی که از سوی برگزارکنندگان این دیدار به تهران آمده بود، گزارشی علیه استقلال و میزبانی این تیم تهیه کرد تا در اختیار کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار دهد.
اعلام شده است که شرایط برای این تیم به گونه ای است که همه چیز به ضرر آبی ها تمام شده است و حتی ناظر بازی قبل از بازی نیز با اعتراضی الهلال روبرو شد و حتی گزارش منفی از این تیم را به خاطر سپرده بود اما در جریان بازی این گزارش بصورت مکتوب تهیه شد و به محض سفر ناظر قطری این گزارش در اختیار مسئولان قرار گرفت و مسئولان در کنفدراسیون آسیا قرار است این موضوع را مورد ارزیابی و بررسی قرار دهند.
شایان ذکر است، اعضای تیم استقلال در این خصوص با اوضاع خاصی روبرو شدند زیرا اعلام شده است در صورتی که ناظر بازی گزارش خود را ارائه کند و مسئولان آن را مورد ارزیابی کامل قرار دهند و به ضرر استقلال رأی دهند، آبی ها با شرایطی خاص روبرو می شوند که ممکن است منجر به محرومیت و یا جریمه سنگین این تیم شود.

اعلام شده است که وضعیت برای تیم استقلال کاملا متفاوت است و با اینکه اعلام شده است برای این تیم محرومیتی در کار نیست اما ممکن است این اتفاق رخ دهد و استقلال محروم شود./مح 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.