گزیده‌ای از اهم فعالیت‌های انجمن‌اسلامی دانشجویان مستقل در سال ۹۲

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاهای سراسر کشور مهمترین برنامه‌ها و فعالیت‌های انجمن متبوعش در سالی که گذشت را تشریح کرد.

“محمد رضا کردلو”در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به گزارش عملکرد انجمن اسلامی مستقل دانشجویان در سال ۹۲، گفت: انجمن اسلامی دانشجویان به منظور شرکت در حماسه سیاسی مردم که خرداد ۹۲ با انتخابات ریاست جمهوری یازدهم صورت گرفت، جلساتی با عنوان «میز انتخابات»  و با حضور ۳۵ چهره شاخص سیاسی از جمله حداد عادل، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، حسن ابوترابی ابوترابی‌فرد، کامران باقری‌لنکرانی و… برگزار کرد.

وی در تشریح عملکرد یکساله تشکل‌ متبوع خود، ادامه داد: از جمله  کارهای مهم امسال برگزاری جلسه‌ای با رئیس جمهور منتخب مردم بود.

کردلو افزود: اجرای مراسم در دانشگاه تربیت مدرس با عنوان «انتخاب یازدهم» در راستای پیشرفت و عدالت، دعوت از تمامی سیاستمداران در طی۲ روز به طور فشرده از دیگر برنامه‌های صورت گرفته انجمن اسلامی دانشجویان بود.

مدیر روابط عمومی انجمن مستقل دانشجویان از برگزاری سلسله جلسات «نخبه پروری» از برگزاری اردوی سیاسی فرهنگی برای پذیرش اعضا برای سال بعد نام برد و اظهارداشت: در همین راستا چهار اردو در شش ماه با هدف آگاهی و دانش افراد انتخاب شده و برگزیدگان جلسات نخبه پروری، برگزار کردیم که دوره‌های پایانی آن در شهریور سال ۹۲ انجام شد.

وی افزود: نشست آموزشی مستمر طی ۷روز با حضور چهره‌های سیاسی و فرهنگی و ۷۰۰ عضو دفا‌تر اتحادیه از دانشگاهای سراسرکشور از دیگر فعالیت‌های انجمن اسلامی دانشجویان مستقل بود که در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

کردلو شروع به کار اعضای جدید شورای مرکزی را از مهرماه ۹۲ عنوان و تصریح کرد: برگزاری جلسات به منظور ارزیابی مسائل روز از جمله “توافق‌نامه ژنو” در دفا‌تر اتحادیه‌های سراسر دانشگاهای کشور و برپایی جشن‌ها و برنامه‌های ۱۳آبان، ۱۶آذر و ۹دی در دانشگاهای شریف و تهران از جمله عملکرد این اتحادیه در سال گذشته بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در روزهای آخر سال۹۲ نیز برگزاری اردوی «جهاد اکبر» در مشهد مقدس با حضور ۵۰۰ نفر از اعضای دفا‌تر سراسر دانشگاهای کشور که در آن بر سیر مطالب سیاسی اعتقادی تاکید شد از مهمترین فعالیت‌هایی بود که انجمن اسلامی دانشجویان در سال گذشته بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.