گزینه‌های حداد برای کابینه مشخص شدند

۱۹خردادماه،

نماینده اقتصادی حداد عادل کاندیدای ریاست جمهوری با بیان اینکه گزینه‌های منتخب آقای حداد برای کابینه مشخص و رایزنی‌های لازم نیز با این اشخاص انجام شده است، گفت: ایشان با هر کسی می‌تواند به راحتی کار کند.

به گزارش ممتازنیوز، الیاس نادران در گفت‌وگو با تسنیم در مورد مشخص شدن کابینه اقتصادی حداد عادل اظهار داشت: آقای حداد عادل ۳۴ سال است که در بخش‌های مدیریتی کشور از جمله، مجمع تشخیص مصلحت نظام، شورای انقلاب فرهنگی، به قدر کافی اشخاص مورد اعتماد که ظرفیت اجرایی در کشور داشته باشند را دارند و شخصیت ایشان از اشخاصی برای کمک کردن در کار اجرایی درخواست کنند مورد موافقت قرر می‌گیرد.

وی ادامه داد: نیاز به اینکه آقای حداد اعلام کنند چه اشخاصی با وی بوده و همکاران ایشان می باشند، نیست. بین اشخاص اصول‌گرایی که در حال حاضر نامزد ریاست جمهوری می باشند، تردید ندارم اگر ایشان از آنها درخواست کند که به وی در کار‌های اجرایی کشور کمک کنند، آنها مشکلی نخواهند داشت. همچنین، محدود کردن اشخاص ضرورتی ندارد و با گشاده رویی و سعه صدر که از آقای حداد سراغ دارم و با این ویژگی اگر از فردی درخواست کمک کند حتما مورد اسقبال قرار می‌گیرد.

نماینده اقتصادی حداد عادل در پاسخ به این سؤال که آیا برای وزارت اقتصاد و سایر وزارت ‌خانه‌ها اشخاص مورد نظر انتخاب شده‌ است، بیان کرد:  ایشان هم در مورد وزرای خود فکر کرده‌اند و هم گزینه‌هایی دارند و رایزنی‌های لازم نیز انجام شده، ولی اعلام نمی‌کنند زیرا این کار کمکی به رأی وی نمی‌کند و ممکن است حتی برای آن اشخاص نیز معذوریت ایجاد کند. بنابراین وی از همه اصولگرایان که بتوان در حوزه اجرایی کشور به ایشان کمک کنند، استفاده خواهد کرد و ایشان به راحتی می توانند با اشخاص کار می‌کنند.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.